تاریخ انتشار: 1398/06/14 22:25
کد خبر: 89015

پاشازاده: در قلعه شیرها تا لحظه آخر می جنگیم/با صد در صد توان حاضر خواهیم شد

سرمربی جدیدشهرداری ماهشهر می‌گوید نام استادیوم تیمشان را قلعه شیرها انتخاب کرده است.
 پاشازاده: در قلعه شیرها تا لحظه آخر می جنگیم/با صد در صد توان حاضر خواهیم شد

مهدی پاشازاده که در این فصل هدایت تیم دسته دومی شهرداری بندرماهشهر را برعهده دارد و روز شنبه باید در جام حذفی به مصاف ملوان برود درباره این دیدار و جدی گرفتن جام حذفی به خبرنگار ورزش سه گفت: ما برای تمامی دیدارهای خود برنامه داریم و بازی به بازی جلو می رویم. در همه ی دیدارهای خود با صد در صد توان حاضر خواهیم شد و فرقی نمی کند که چه تیمی و چه جامی باشد.

سرمربی بندرنشینان ماهشهری درخصوص حضور در لیگ دو و شهرداری گفت: من عاشق کارم هستم و برایم فرقی نمی کند کجا مربی گری کنم اما موضوعی که باعث شد به بندرماهشهر بیایم دینی بود که به این شهر دارم و می خواهم آن را ادا کنم. اینجا راحت هستم و مسئولین خالصانه برای موفقیت تیمشان تلاش میکنند.

پاشازاده که سابقه صعود با پنج تیم از لیگ دو به لیگ یک را در کارنامه دارد درباره نگرانی خود گفت: نگرانی من برای این فصل نبود زمین چمن با کیفیت است. برای چندین تیم کشوری و استانی در رده های مختلف سنی تنها یک زمین وجود دارد که آن هم کیفیت مناسبی ندارد. با این حال مسئولین شهرداری یک زمین دیگر نیز احداث کرده اند که هنوز به بهره برداری کامل نرسیده است.

وی در پایان افزود: تیم خیلی خوبی داریم، بازیکنان با کیفیتی جذب کردیم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم اما با توجه به اینکه نود درصد تیم نسبت به فصل گذشته تغییر کرده، کمی زمان لازم است تا هماهنگی بین بازیکنان بیشتر شود. استعدادهای خوبی داریم و من در بازی اول از سه بازیکن سهمیه امید استفاده کردم و امیدوارم مثل هر سال بتوانم بازیکنانی را به رده های پایه تیم ملی بدهم، بی صبرانه منتظر بازی مقابل هوادارانمان هستیم. تعامل خوبی با آنها داریم و یکسری اصول و قواعد وجود دارد که باید رعایت شود همانگونه که از بازیکنان انتظار جنگیدن داریم از هواداران نیز انتظار داریم که مثل همیشه تیم را حمایت کنند. نام استادیوم خودمان را قلعه شیرها گذاشتم زیرا می خواهیم نشان دهیم بازیکنانی داریم که تا آخرین لحظه می جنگند و هوادارانی داریم که تحت هر شرایطی حامی تیمشان هستند. نیاز ما و هواداران به یکدیگر دو طرفه است و باید چه در روزهای سخت و چه در روزهای جشن و شادی با هم باشیم. هیچکس و هیچ گروهی بجز خودمان نمی تواند ما را بهم بریزد و همه با هم برای سربلندی نام بندرماهشهر تلاش میکنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxy9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده: به خودمان باختیم/ بازیکنانم در تمرین همدیگر را می‌زدند!

رویای خروج از بحران در سرخ پوشان به دست مرد آبی
فرار مهدی پاشا از ماهشهر برای جبران ناکامی های لیگ یکی اش