تاریخ انتشار: 1398/07/19 17:51
فجر سپاسی شیراز 2- 1 سرخپوشان پاکدشت
کد خبر: 84744

پیروزی ارزشمند شاگردان مهابادی در شیراز / فجر در قامت مدعی باقی ماند

دیدار تیم های فجر سپاسی شیراز و سرخپوشان پاکدشت در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در نهایت با نتیجه 2بر 1 به سود شیرازی ها به پایان رسید.
پیروزی ارزشمند شاگردان مهابادی در شیراز / فجر در قامت مدعی باقی ماند

تیم های فجر سپاسی شیراز و سرخپوشان پاکدشت در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که در نهایت با نتیجه 2بر 1 به سود شیرازی ها به پایان رسید.

سرخپوشان پاکدشت و فجر سپاسی در حالی گام به این مسابقه نهادند که هر دو تیم از هفت بازی گذشته خود  با 13 و 12 گل زده نشانگر داشتند خط حمله زهردار بودند و همین امر می توانست جذابیت های این بازی را بیشتر کرده و جدالی حساس بین مهاجمان باشد.

تا قبل از این بازی سرخپوشان با 11 امتیاز در رده هشتم جدول قرار داشت و شاگردان مهابادی با 14 امتیاز رده پنجم جدول را به خود اختصاص داده بودند.

این بازی در حالی که فجر گل اول را زده بود و در ادامه پاکدشتی ها کار را به تساوی کشانده بودند، در نهایت با نتیجه 2بر 1 به ود فجر به پایان رسید تا شاگردان مهابادی با 17 امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار بگیرند و سرخپوشان پاکدشت نیز در همان 11 امتیاز باقی ماندند و با یک پله سقوط در جایگاه نهم جدول قرار گرفتند تا چشم انتظار هفته های آینده باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8kk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخ‌پوشان پاکدشت 2 - 3مس‌رفسنجان؛ کامبک پشت کامبک/ شاگردان ربیعی پیروز مهیج ترین بازی هفته