تاریخ انتشار: 1398/08/12 16:12
به دلیل عدم پرداخت مطالبات فصل گذشته؛
کد خبر: 82093

بازیکنان اروند به دنبال شکایت در فیفا

طلبکاران باشگاه کارون اروند خرمشهر به دنبال دریافت مطالباتشان هستند.
بازیکنان اروند به دنبال شکایت در فیفا

باشگاه کارون اروند خرمشهر که در تابستان امسال در انتقالی پرسروصدا امتیاز لیگ یکی خود را به باشگاه داماش گیلانیان واگذار کرد تا به لیگ دو سقوط کند، باید انتظار محرومیت بزرگی را داشته باشد که آنها را با تهدید جدی رو به رو خواهد کرد.

مدیران این باشگاه در حالی با فدراسیون فوتبال توافق کردند تا امتیاز لیگ یکی‌شان را به داماش بدهند که پیش از آن با طلبکاران خود تسویه حساب نکرده بودند و با وجود توافق صورت گرفته تخلف بزرگی را مرتکب شدند. با شکایت اولیه‌ای که طلبکاران از این باشگاه به فدراسیون فوتبال بردند اکنون به غیر از محسن بنگر، کاپیتان سابق پرسپولیس تهران 40 نفر دیگر هم خواستار دریافت حق و حقوق خود هستند.

بنگر که در کلاس مربیگری درجه B آسیا حضور دارد در این خصوص گفت: ما راه‌هایی که وجود داشته را بررسی کردیم و هرکجا که لازم باشد مدارک و ادله را میفرستیم تا به حقوقمان برسیم. اگر فدراسیون فوتبال نمیتواند به شکایت ما رسیدگی کند به فیفا شکایت خواهیم کرد و از جیب هزینه می‌کنیم تا بالاخره این رفتار را محکوم کنیم.

او ادامه داد: واقعا جای تعجب دارد چرا وقتی یک باشگاه بدهکار است به راحتی امتیاز آن واگذار می‌شود؟ ما یک نیم فصل آنجا بازی کردیم و حتی یک هزار تومان هم دریافتی نداشتیم. مقصر فدراسیون فوتبال است. داماش پول نداشته پس جطور امتیاز را خریداری کرده است؟ اگر پول پرداخت شد پس الان کجاست؟ باید جواب سوالات ما هم مشخص شود. اگر آنها پول ندارند پس اجازه بازی به هر دو باشگاه داده نشود و جلوی فعالیتشان را بگیرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xld6b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرونده مهدی طارمی در فیفا باز است/ فسخ یکطرفه تاوان سنگینی دارد