تاریخ انتشار: 1398/08/13 00:19
کد خبر: 82050

گل ریحان - نود ارومیه؛ برگ برنده بیاتلو در تقابل با شکست ناپذیرها

دیدار تیم های گل ریحان البرز و نود ارومیه در هفته یازدهم لیگ دسته اول فردا به میزبانی شاگردان محمدنصرتی در کرج برگزار می شود.
گل ریحان - نود ارومیه؛ برگ برنده بیاتلو در تقابل با شکست ناپذیرها

دیدار تیم های گل ریحان البرز و نود ارومیه در هفته یازدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور را باید یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته دانست که به میزبانی البرزی ها در ورزشگاه انقلاب کرج انجام خواهد گرفت.

ارومیه ای ها که تا اینجای مسابقات می توان گفت شگفتی ساز بوده و توانسته اند با کم ترین امکانات بهترین نتیجه را کسب نمایند تا پایان هفته دهم، توانسته اند صاحب 21 امتیاز شده و به دلیل گل زده کم تر نسبت به فجر سپاسی در رده دوم جدول قرار بگیرند تا نشان دهند که در این فصل از رقابت ها یک تیم متفاوت نسبت به فصل گذشته می باشند و باید روی آنها حساب ویژه ای باز نمود.

 شاگردان وحید بیاتلو تا پایان هفته دهم تنها 3 گل دریافت کرده اند که می تواند یک آمار فوق العاده برای آنها باشد، برگ برنده ای که توانسته است حریفان را زمین گیر نماید.

اما در آن سوی میدان شاگردان محمدنصرتی قراردارند، تیمی که توانسته خود را به جمع مدعیان اضافه نموده و تا پایان هفته دهم، با کسب 20 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده است.

نکته مثبت گل ریحان البرز در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، شکست ناپذیر بودن می باشد و آنها به همراه مس رفسنجان دو تیمی هستند که در 10 بازی گذشته شکستی در کارنامه خود ندیده اند و این می تواند در خود باوری و بالا بردن روحیه این تیم موثر باشد.

بدون شک این دیدار را باید گل سرسبد بازی های این هفته دانست که می تواند عیار واقعی هر دو تیم را نشان دهد، به طوری که تمامی نگاه های مدعیان این فصل از رقابت های لیگ یک به ورزشگاه انقلاب کرج خواهد بود و آنها دوست دارند این بازی برنده ای نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ze6n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرخپوشان پاکدشت-نود ارومیه؛جدال برترین خط حمله با بهترین خط دفاعی رقابت ها!