تاریخ انتشار: 1398/08/18 23:33
کد خبر: 81429

بیانیه باشگاه مس کرمان در واکنش به صحبت های مدیر عامل نود ارومیه

صحبت های عجیب مدیرعامل باشگاه نود و دامن زدن به اتفاقات تلخ بازی سال قبل مس در ارومیه
بیانیه باشگاه مس کرمان در واکنش به صحبت های مدیر عامل نود ارومیه

در حالی که هواداران و تیم مس کرمان هنوز خاطرات تلخ بازی فصل قبل مس کرمان در ارومیه و برابر تیم نود را در خاطر داشتند و گمان می کردند که در بازی این فصل دو تیم در ارومیه عوامل تیم نود شرایطی برای تلطیف این موضوع فراهم نمایند، اما مصاحبه قبل از بازی مدیرعامل این باشگاه و ایجاد جو منفی برای بازی نشان داد بازهم اتفاقات بدی می تواند در کمین این بازی باشد.

متاسفانه در سال قبل، شهر خوب و با فرهنگ ارومیه در روز بازی با مس کرمان یکی از بدترین میزبانی های ممکن را انجام داد تا جایی که واکنش نمایندگان کرمان در مجلس را نیز بابت شعارهای زشتی که علیه مردم کرمان و به نوعی قومیت آن مطرح شد را نیز برانگیخت.

در آن بازی تلخ از نظر میزبانی که با نتیجه مساوی به اتمام رسید، مدیرعامل فعلی تیم نود ارومیه به عنوان سرپریت این تیم فعالیت می نمود و پیش از شروع بازی و در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم، با حضور ایشان درگیری شدیدی از سوی تیم میزبان به بهانه های واهی برعلیه بازیکنان مس کرمان ایجاد شد که کاملا مشخص می کرد از همان ابتدای بازی قرار است اتفاقات خارج از زمین در نتیجه این بازی نقش داشته باشد.

در طول بازی نیز به صورت کاملا برنامه ریزی شده 90 دقیقه شعار نه برای تیم مس کرمان که علیه مردم کرمان و این شهر سر داده شد که واکنش شدید کرمانی ها و باشگاه را به دنبال داشت بدون اینکه کوچکترین عذرخواهی از سوی این باشگاه در قبال این شعارها از کرمانی ها صورت گرفته باشد، با این ذهنیت تلخ نوبت به بازی این هفته دو تیم رسید.

در حالی که پیش از این بازی باشگاه مس و مردم صبور کرمان اصلا دوست نداشتند با یادآوری این خاطرات به فضای بازی لطمه ای بزنند اما مدیرعامل فعلی باشگاه نود و همان سرپرست سال قبل این تیم عصر روز قبل از بازی با انتشار مصاحبه ای بر علیه عوامل تیم فوتبال مس کرمان و این باشگاه به شکلی عجیب موضع گرفت تا این ابهام ایجاد شود که قرار است بازهم برای این بازی همانند سال قبل جریان تلخ و گزنده ای از خارج از زمین بر نتیجه آن اثرگذاری کند.

صحبت های عجیب مدیرعامل باشگاه نود ارومیه در حالی بر علیه تیم مس و عوامل آن مطرح گردید که متاسفانه اتفاقات حاشیه ای در شهر ارومیه مسبوق به سابقه شده است و برای این شهر نازنین و دوست داشتنی که در فرهنگ ید طولایی دارد و مردمانی بس با اصالت نام آن را یدک می کشند، بسیار ناشایست می باشد که برای یک نتیجه فوتبال، اتفاقات زشت خارج از زمین و شعارهای سکوها، اخلاق را با نام این شهر ذبح نماید و ذهنیت نامناسبی را برای آن ایجاد کند.

این وظیفه مقامات تیم نود ارومیه بود که این موضوع را با رفتاری مناسب تغییر دهند اما صحبت های مدیرعامل این باشگاه در روز قبل از بازی، متاسفانه فضایی دیگر ترسیم کرد...

تیم نود ارومیه  که البته از تیم های تازه شناخته شده در فوتبال ایران محسوب می شود و تمثال مقدس شهدا را بر پیراهن خود دارد، قطعا به خوبی می داند که نتیجه یک بازی خیلی کمتر از آن است که بخواهد ارزش ها را فدای خود کند و امیدواریم فردا در جریان بازی مس کرمان و نود ارومیه شرایط به گونه ای باشد که جای هیچ شائبه ای مبنی بر فدای اخلاقیات برای کسب نتیجه رقم نخورد.

بهرشکل این مصاحبه تند و به نوعی غیراخلاقی مدیرعامل باشگاه نود ارومیه می تواند تبعات خاص خود را در روز بازی داشته باشد و به نوعی جهت دهی های مشکوک برای این مسابقه بدهد که ایشان باید کلیه تبعات این صحبت های خود را برای اتفاقات احتمالی بازی برعهده بگیرند.

قطعا در صورت مشاهده جوی همانند جو سال گذشته در ورزشگاه و شعارهای توهین آمیز به قومیت و مردم کرمان  و تیم مس بدون واکنش از سوی تیم نخواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avepe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری دیدار مس کرمان و نود ارومیه