تاریخ انتشار: 1398/09/11 10:41
کد خبر: 79492

هرمزی:بازی برابر شهید قندی یکی از سخت‌ترین بازی‌ها بود / با تمام قوا به دیدار خیبر خواهیم رفت

داریوش هرمزی سرمربی استقلال ملاثانی با خبرنگار فرتاک ورزشی به ‌گفت‌وگو پرداخت.
هرمزی:بازی برابر شهید قندی یکی از سخت‌ترین بازی‌ها بود / با تمام قوا به دیدار خیبر خواهیم رفت

داریوش هرمزی سرمربی استقلال ملاثانی در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت : بازی امروز یکی از سخت‌ترین بازی‌ها بود، از حیث هوای سرد و میزبانی شهید قندی یزد و خیل عظیم تماشاگران. چرا که تقابل تیم اول و دوم جدول بود که ما با کسب تک امتیاز در هفته ۱۱هم صدرنشینی را حفظ کردیم.

وی افزود : شرایط و جو حاکم به دلیل حضور استاندار ورزش دوست استان یزد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حال و هوای خاصی داشت، که به لحاظ روانی نیز وزن خاصی به برگزاری مسابقه داده بود.

تیم استقلال ملاثانی سه مهره اصلی خودش را در خط دفاعی همراه تیم نداشت.

هرمزی در ادامه گفت : ما امروز از سه بازیکن کلیدی محروم بودیم به دلیل محرومیت و مصدومیت، لازم به ذکر است که ما در ۱۰هفته گذشته با خط دفاعی وارد مسابقات شدیم که امروز سه تازه وارد در ارنج تیم بود که خوشبختانه عملکرد خوبی داشتند.

از نتیجه بازی به دلیل کمبود بازیکن و شرایط بسیار بد تیم از لحاظ اقتصادی و حمایتی راضی هستم، چرا که در هفته ۱۱ هم صدرنشینی حفظ شد که این بسیار مهم است.

سرمربی استقلال ملاثانی ادامه داد : در هفته دوازدهم و در ملاثانی میزبان خیبر خرم آباد هستیم که این بازی هم مثل تمام بازی های گذشته از سه امتیاز برخودار است، که ما نه مصدوم داریم و نه محروم و با تمام قوا به دیدار خیبر و حفظ صدرنشینی خواهیم رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wly6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول گلزنان لیگ دسته دوم/ درخشش رضایی در صدر