تاریخ انتشار: 1398/09/13 13:24
مدیر عامل قشقایی شیراز؛
کد خبر: 79253

تعطیلی تمرین روز گذشته به علت بارندگی بود/چند بازیکن اصلی از ما طلب دارند

مدیر عامل قشقایی شیراز کفت: تمرین روز گذشته‌ی تیم به علت بارندکی و‌آماده نبودن زمین برگزاز شد.
تعطیلی تمرین روز گذشته به علت بارندگی بود/چند بازیکن اصلی از ما طلب دارند

روح الله نجف پور مدیرعامل قشقایی شیراز پیرامون تعطیلی تمرین روز گذشته‌ی این تیم اظهار داشت:روز گذشته تمرین تیم ما به علت بارندگی و آماده نبودن زمین چمن محل تمرین ما تعطیل شده است و حتی تیم فجر سپاسی هم در زمین چمن تمرین نکرد و در سالن به تمرین پرداخت.

وی افزود:۷ یا ۸ بازیکن اصلی تیم ما ۲۰درصد اولیه خود را دریافت نکرده اند اما چک به آن ها داده شده است که به علت مشکلات مالی باشگاه این چک هنوز وصول نشده است اما پیش از این ما ۲ پاداش تیم بابت پیروزی های تیم هم پرداخت کردیم و ۱ پاداش پرداخت نشده داریم و در صدد هستیم به زودی ۲۰ درصد پرداختی به این بازیکنان هم داشته باشیم.

نجف پور با بیان اینکه به دلیل ۸ شکست قشقایی ۲۰ درصد از قراداد بازیکنان این تیم کم شده است،گفت:ما ملزم به تعهدات خود هستیم اما اگر کسی از بازیکنان امروز تمرین نکند قطعا کمیته انظباطی در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد.

مدیرعامل قشقایی شیراز خاطر نشان کرد:استاندار ورزش دوست شیراز و همچنین سایر مسئولین شهری تاکنون حدود ۴۰۰ میلیون به این تیم کمک کرده اند که جای تشکر دارد و همچنین امیدواریم با شکست دادن تیم داماش در این هفته هواداران خود را خوشحال کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avkov

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل قشقایی: برای طالبی پاپوش درست کرده اند/قاضی بدون شنیدن اعترافات او حکم صادر کرده است
نجف پور: رأی غیابی صادر شده و آقای طالبی با سند آزاد خواهند شد