تاریخ انتشار: 1398/09/16 10:29
کد خبر: 78925

سرمربی استقلال خوزستان: بازیکنانم به خودباوری لازم رسیده‌اند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازیکنانم امروز در خلق موقعیت موفق بودند و نشان دادند به خودباوری لازم رسیده‌اند.
سرمربی استقلال خوزستان: بازیکنانم به خودباوری لازم رسیده‌اند

سهراب بختیاری‌زاده جمعه شب پس از برد تیمش مقابل تیم خوشه طلایی ساوه اظهار داشت: خوشحالم که توانستیم از موقعیت های خود نهایت استفاده را ببریم و پیروز میدان شویم؛ ما ۲ هفته خوب را پشت سرگذاشتیم و سعی می‌کنیم در تمرینات نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه هفته قبل در بازی با گل ریحان البرز می‌توانستیم پیروز میدان شویم، افزود: برای بهبود شرایط تیم محکوم به برد بودیم که خوشبختانه عملکرد بازیکنان بسیار خوب و امیدوارکننده بود و بعد از هفته‌ها چهره واقعی استقلال خوزستان را نشان دادیم.

بختیاری زاده با بیان اینکه شرایط تیم بهتر شده و تلاش ما کسب  امتیاز در هر بازی است، گفت: استقلال خوزستان اکنون به یک شخصیت تیمی خوب رسیده و برای تداوم آن باید در تمرینات بیشتر تلاش کنیم.

وی ادامه داد: ما امروز در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم، امیدوارم بتوانیم در شرایط سخت هم عملکرد خوبی داشته باشیم و قدر فرصت های خود را بیشتر بدانیم.

سرمربی استقلال خوزستان درخصوص بازی تیمش مقابل خوشه طلایی گفت: بازیکنان ما بازی را خیلی خوب شروع کردند و معتقدم در تمام دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و حتی می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز میدان شویم.

وی با اشاره به اینکه امتیازات زیادی از دست دادیم و باید برای جبران آن بیشتر تلاش کنیم، افزود: باید بیشتر تمرین کنیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیم.

بختیاری زاده ادامه داد: هنوز شرایط خوبی در جدول نداریم البته قصد داریم در نیم فصل دوم با جذب بازیکن ضمن تقویت تیم خود را به رده‌های بالای جدول برسانیم.

وی گفت: تیم ما بازیکنان خوبی دارد که بعضی از آنها در لیگ برتر بازی کرده‌اند اما در هفته‌های گذشته تمرکز لازم را در زمین نداشتند، انتظار داریم هواداران بیش از گذشته از ما حمایت کنند تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و خوشه طلایی ساوه با برتری چهار بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36j7qz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عاشوری: استقلال خوزستان در دیدار با ما مستحق برد بود