تاریخ انتشار: 1398/09/17 20:01
کد خبر: 78757

تیمی که دیگر نارنجی نمی‌پوشد!

تیم فوتبال بادران تهران که همگان آن را با رنگ لباس نارنجی می‌شناسند چندی وقتی است دیگر از این رنگ برای پیراهن بازی استفاده نمی‌کند.
تیمی که دیگر نارنجی نمی‌پوشد!

تیم فوتبال بادران تهران که همه او را با رنگ نارنجی می‌شناختند و پس از سایپا که سالها تنها تیم نارنجی پوش پایتخت بود تبدیل به دومین تیم نارنجی پوش پایتخت شد و این رنگ وقتی خودی نشان داد که در دیدار جام حذفی برابر پرسپولیس تهران هواداران این تیم ورزشگاه آزادی را با رنگ نارنجی به تسخیر درآورند.

اما حالا پس از چند فصل حضور نارنجی پوشان بادران در فوتبال ایران به یک باره تصمیم به تغییر رنگ پیراهن خود گرفتند،در ابتدا که تیم بادران در چند دیدار خارج از خانه دست به تغییر رنگ پیراهن خود داد همگان فکر کردند به علت میهمان بودن این تیم است اما بادرانی ها در این فصل حتی در دیدار های خانگی خود هم رنگ پیراهن سرمه ای را انتخاب کردند و حتی در جدید ترین تصمیم به در دیدار با سپیدرود رشت این تیم از ترکیب رنگ سفید و آبی آسمانی استفاده کرد تا شاید این تغییر رنگ ها بوی خرافات به خود بگیرد!

حالا باید دید مدیران بادران که بسیار به استفاده از رنگ نارنجی در این تیم اصرار داشتند چه طور به یک با ه با این تغییر رنگ موافقت کرده اند؟!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9b5x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادران ۳-۱ سپیدرود رشت؛دست نشان خیال بردن ندارد/بازگشت شاگردان کاظمی به جدول

رنگ پیراهن و نتایج بادران همزمان عوض شد!
پنج هفته‌ی سیاه برای کاظمی؛