تاریخ انتشار: 1398/09/21 17:50
کد خبر: 78271

بادران 0-2 مس رفسنجان؛ نتایج سینوسی کاظمی و بادران ادامه دارد/مس رفسنجان بازهم مدعی صعود شد!

تیم فوتبال مس رفسنجان موفق شد در خارج از خانه تیم بادران را شکست دهد.
بادران 0-2 مس رفسنجان؛ نتایج سینوسی کاظمی و بادران ادامه دارد/مس رفسنجان بازهم مدعی صعود شد!

به گزارش فرتاک ورزشی، دیدار تیم های بادران تهران و مس رفسنجان در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی به میزبانی شاگردان کاظمی در ورزشگاه شهر قدس برگزار گردید که در نهایت این مسابقه با نتیجه 2بر0 به سود مس رفسنجان به پایان رسید.

مس رفسنجان در حالی پا این میدان گذاشته بود که محمدربیعی سرمربی خود را به دلیل اخراج در بازی گذشته برابر نود ارومیه بر روی نیمکت نداشت و این می توانست کار را برای هدایت این تیم در این بازی حساس سخت نماید اما در عمل این گونه نشد و ربیعی که در فصل های گذشته هدایت بادرانی ها را بر عهده داشت، با نتیجه 2بر0 از سد فرهادکاظمی و شاگردانش عبور کرد تا نشان دهد در فوتبال لیگ یک حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

مس رفسنجان با این پیروزی جمع امتیازات خود را به عدد 30 رساند و در رده سوم جدول بعد زا تیم های گل ریحان البرز و نود ارومیه قرار گرفت و در صورتی که بتواند در بازی آخر خود برابر خوشه طلایی ساوه به پیروزی برسد، در جایگاه دوم در نیم فصل قرار خواهد گرفت و اگر دیدار نود ارومیه و فجر سپاسی شیراز با تساوی و یا پیروزی شاگردان داود مهابادی به پایان برسد، آن قوت است که محمدربیعی و شاگردان در صدر جدول نیم فصل خواهند ایستاد.

اما در آن سوی میدان بادران تهران قرار داشت که در این بازی نتوانست امتیازی کسب نماید تا فرهاد کاظمی و شاگردانش به سختی کار در این فصل از رقابت های لیگ یک بیشتر آشنا شوند و بدانند برای قرار گرفتن در صف مدعیان کار بسیار سختی در پیش رو دارند.

 شاگردان کاظمی در پایان نیم فصل با کسب 25 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفتند و اگر آلومنیوم اراک در بازی معوقه خود برابر رایکا بابل پیروز میدان شود، امتیازات خود را به 26 خواهد رساند و بالاتر از بادران قرار خواهد گرفت و آنها با یک پله سقوط در رده نهم جدول در پایان نیم فصل خواهند ایستاد . 

ادامه دارد ....

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxalj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاظمی- ربیعی؛ جدالی سرنوشت ساز همراه با جذابیت های خاص
بادران - مس رفسنجان؛