تاریخ انتشار: 1398/09/21 18:04
کد خبر: 78268

آرمان گهر سیرجان ۲-۱ رایکا بابل؛شهبا مصاف ته جدولی ها را برد/دبل شکوری در شکست!

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان مقابل رایکا بابل به پیروزی رسید.
آرمان گهر سیرجان ۲-۱ رایکا بابل؛شهبا مصاف ته جدولی ها را برد/دبل شکوری در شکست!

دیدار تیم های آرمان گهر سیرجان و رایکا بابل در هفته هفدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه 2بر1 به سود شاگردان قاسم شهبا به پایان رسید تا سیرجانی ها به سه امتیاز شیرین دست یابند.

آرمان گهر سیرجان که تا قبل از این بازی دارای 14 امتیاز بود، به شدت نیاز مبرم به این پیروزی داشت تا بتواند قدری خود را بین تیم های انتهایی جدول جدا نموده و به وضعیت خود اندکی سروسامان بدهد و بر همین اسا تنها به پیروزی می اندیشید و در نهایت مزد تفکرات خود را گرفت و با نتیجه 2بر1 از سد رایکا عبور کرد تا جمع امتیازات خود را به عدد 17 برساند و در سیزدهم جدول قرار بگیرد.

 آرمان گهر در بازی عقب افتاده خود باید به مصاف استقلال خوزستان برود و اگر بتواند این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذارد ، به امتیاز 20 رسیده و حتی ممکن است در پایان نیم فصل به جایگاه 11 هم ارتقاء یابد .

 در آن سوی میدان نیز رایکا بابل که با آمدن هادی شکوری در چند هفته ابتدایی حضور این مربی نتایج امیدوار کننده ای گرفته بود، در دومین بازی پشت سر هم شکست را پذیر شد تا هم چنان با کسب 13 امتیاز در رده شانزدهم جدول قرار داشته باشد و امیدوار به این باشد تا بازی عقب مانده خود در برابر آلومینیوم اراک را نتیجه مناسبی گرفته و کار خود را در نیم فصل به پایان برساند و امیدوار به این باشد در بازی های نیم فصل دوم شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wl7gd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تصویری دیدار رایکا بابل و ملوان بندر انزلی از نگاه دوربین امیر گلریز