تاریخ انتشار: 1398/10/19 09:32
کد خبر: 75277

شهبا:طرحانی و عباسی را می‌خواستیم اما نیامدند

سرمربی آرمان گهر در رابطه با شکست سنگین در شروع نیم فصل، نقل و انتقالات و همچنین شیب تند بازی‌های آینده تیمش صحبت کرد.
شهبا:طرحانی و عباسی را می‌خواستیم اما نیامدند

شروع نیم فصل دوم با شکست سنگین با وجود مصاف با یک تیم مدعی برای آرمان گهر غافلگیرانه بوده و قاسم شهبا این شکست را پذیرفته و هضم کرده است. او در گفتگو با کرمان ساکر درباره بازی مقابل گل ریحان که با شکست سه گله آرمان گهر همراه بود، اظهار داشت: دور برگشت را از یک بازی مهم مقابل تیم مدعی گل ریحان آغاز کردیم. تیمی که در بازی‌های این فصل شکست نداشته و بازی سختی برای ما بود. با توجه به بارندگی های تهران نتوانستیم نمایش خوبی ارائه دهیم. بچه های ما توانایی بیشتری دارند اما روز خوبی نداشتیم و شرایط گل ریحان بهتر بود و استحقاق سه امتیاز را داشت.

آرمان گهر تاکنون در نقل و انتقالات سه بازیکن جذب کرده که حسین رسولی به صورت ثابت و اسماعیل کیانی در 20 دقیقه پایانی برای این تیم بازی کردند. در حالی که آرمان اکوان به دلیل محرومیت در این بازی غایب بود. شهبا در خصوص فعالیت آرمان گهر در نقل و انتقالات و اینکه آیا بازیکن دیگری جذب خواهد شد، گفت: ما به دنبال جذب محسن طرحانی از گل گهر و محمدجواد عباسی از قشقایی شیراز بودیم اما به دلایلی با آن ها به توافق نرسیدیم. با یک بازیکن مذاکراتی انجام شده و امیدوارم شرایط جذب او فراهم شود.

آرمان گهر در هفته های آینده باید مقابل تیم های مدعی قرار بگیرد و بعد از بازی هفته آینده مقابل ملوان، شیب بازی های دشوار این تیم آغاز می شود. سرمربی آرمان گهر با بیان اینکه تیمش تجربه نسبی برای این مصاف های سخت را کسب کرده، گفت: مطمئنا امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم بسیار دشوار است اما تیم ما با تجربه تر شده و نسبت به این بازی ها امیدوارم. باید از این بازی ها امتیاز بگیریم. در خانه به دنبال پیروزی هستیم و در بازی های خارج از خانه نیز سعی می کنیم با امتیاز برگردیم. به تیمم امیدوارم و مطمئنم در بازی های دشوار سربلند خواهیم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2av85g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرمان گهر سیرجان ۲-۱ رایکا بابل؛شهبا مصاف ته جدولی ها را برد/دبل شکوری در شکست!