تاریخ انتشار: 1398/10/22 18:27
کد خبر: 74904

برگ برنده مس رفسنجان و ربیعی در لیگ یک

نگاهی گذرا به دلایل صدرنشینی مس رفسنجان در لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهیم داشت.
برگ برنده مس رفسنجان و ربیعی در لیگ یک

بعد از گذشته هجده هفته از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، شاهد رقابت سخت تیم های مدعیان این فصل هستیم به طوری که واقعا باید گفت در این دوره از مسابقات تیم هایی هم چون، مس رفسنجان، نودارومیه، گل ریحان البرز، فجرسپاسی، و حتی مس کرمان ، آلومینیوم اراک، خوشه طلایی و داماش نیز، نشان داده اند که می توانند در جمع مدعیان حضور داشته و یکی از دو تیم صعود کننده به لیگ برتر باشند.
اما نکته قابل توجه در بین تیم های مدعی که در مورد مس رفسنجان صدق می کند و این تیم را متفاوت تر از دیگر تیم ها نشان داده است، تعداد گل های زده بسیار بالای این تیم نسبت به دیگر مدعیان می باشد و شاگردان ربیعی توانسته اند از 18 بازی گذشته خود 30 گل به ثمر برسانند و با نزدیک ترین رقیبان خود از لحاظ تعداد گل های زده، 6گل فاصله دارند و این می تواند برگ برنده ربیعی و شاگردانش در این فصل از رقابت ها باشد.
 نکته ای که این اهمیت را دو چندان می کند، تعداد گل های خورده است که با 14 گل خورده بعد از تیم های نود ارومیه با 8 گل، گل ریحان با 9 گل، آلومینیوم اراک با 11 و فجرسپاسی با 12 گل خورده در رده پنجمین تیم از این نظر می باشد و با تفاضل گل 16 برترین تیم این مسابقات می باشد.

در این تیم حمیدگلزاری با 6 گل زده بهترین مهاجم در بین شاگردان ربیعی می باشد و فرزاد محمدی و مهرداد رضایی نیز هر کدام برای این تیم 4 گل زده اند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39n89w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاظمی- ربیعی؛ جدالی سرنوشت ساز همراه با جذابیت های خاص
بادران - مس رفسنجان؛

ربیعی در اندیشه بازپس گیر صدر جدول، فکری در تلاش برای حضور در جمع صدرنشینان
آلومینیوم اراک- مس رفسنجان؛ نگاه مدعیان به جدال نفس گیر هفته نهم