تاریخ انتشار: 1398/10/24 20:44
کد خبر: 74576

بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی داماش و سپیدرود

درحالی‌که پنج روز تا پایان مهلت نقل و انتقالاتی باقی‌مانده با کمک‌های نمایندگان فعلی و اسبق مردم شهر رشت در مجلس شورای اسلامی، پنجره نقل و انتقالاتی دو باشگاه سپیدرود رشت و داماش گیلان باز شد.

دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و داماش گیلان فصلی سخت از نظر مالی را پشت سر گذاشته و مشکلات عدیده مالی این دو تیم، بازیکنان و هوادارانشان را به ستوه آورده است!

عصر روز یکشنبه (دیروز) هم‌زمان با آغاز رقابت‌های هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال جلسه‌ای مهم در سازمان لیگ برگزارشده و پنجره نقل و انتقالاتی دو باشگاه سپیدرود رشت و داماش گیلان در فاصله پنج روز مانده به پایان مهلت نقل و انتقالات، بازگشایی شد.

افشین ناظمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نقش پررنگ نمایندگان فعلی و اسبق مردم شهر رشت در مجلس شورای اسلامی در بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی دو تیم شهر باران اظهار کرد: جلسه مهمی با حضور بنده و آقایان الطافی و حاجی پور مدیران باشگاه داماش، آقای جعفرزاده نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با دکتر محمدباقر نوبخت برگزار کرده و از راهکارهای نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بهره‌مند شدیم.

وی با بیان اینکه جلسه مهمی نیز با حضور حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و دکتر جمشید نورشرق سرپرست کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال و مدیران دو باشگاه سپیدرود و داماش برگزار شد، افزود: برآیند این جلسات بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی دو تیم داماش و سپیدرود بوده و می‌توانیم در فاصله زمانی کوتاهی که تا پایان موعد مقرر نقل و انتقالات باقی‌مانده نفرات مدنظرمان را جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپیدرود با اشاره به تصویب لایحه کمک مالی شهرداری رشت به دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و داماش گیلان گفت: این لایحه توسط فرمانداری رشت با ایراداتی مواجه شده و امیدواریم ایرادات مدنظر فرمانداری هر چه سریع‌تر برطرف شده و شاهد حمایت مالی به‌ویژه لجستیکی شهرداری از دو تیم داماش و سپیدرود باشیم.

به گزارش فارس، پنجره نقل و انتقالاتی سه تیم فوتبال داماش گیلان، ملوان انزلی و سپیدرود رشت پیش از آغاز تعطیلات زمستانی بسته شد، ملوانان هفته گذشته موفق به بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی تیمشان شده و در هفته جاری نیز دو تیم داماش و سپیدرود به این مهم دست پیدا کردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ndmo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داماش گیلان ۲-۱ سپیدرود رشت؛نظر محمدی بازهم دربی را باخت/لاجوردی‌پوشان روی نوار موفقیت