تاریخ انتشار: 1398/10/29 17:47
کد خبر: 74033

فجر سپاسی ۰-۰ استقلال خوزستان؛ناکامی های فجر ادامه دارد/سهراب دست پر به اهواز برگشت

تیم فوتبال فجر سپاسی در خانه مقابل استقلال خوزستان با نتیجه تساوی متوقف شد.
فجر سپاسی ۰-۰ استقلال خوزستان؛ناکامی های فجر ادامه دارد/سهراب دست پر به اهواز برگشت

فجرسپاسی شیراز و استقلال خوزستان در هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که در نهایت و بعد از 90 دقیقه تلاش نتیجه تساوی بدون گل برابر تیم ها نقش بست تا هر دو تیم امتیازات را بین خود تقسیم نمایند.

داودمهابادی که در نیم فصل دوم با دو شکست پیاپی از قافله مدعیان جا مانده بود، در این بازی خانگی سخت در تلاش بود تا بتواند با این پیروزی و کسب سه امتیاز از این بازی، دوباره خود را در جمع تیم های مدعی ببیند که این گونه نشد و تنها شانس او و شاگردانش در این بود که مس رفسنجان صدرنشین این رقابت ها نیز مغلوب شد تا فاصله اش با دیگر تیم ها بیشتر نشود.

فجری ها با این تساوی جمع امتیازات خود را به 34 رسانده و در رده پنجم جدول قرار گرفتند تا هم چنان در جمع مدعیان باشند ولی روند نا امید کننده آنها ممکن است در صورت تداوم در یکی دو هفته آینده، فجری ها را از گردونه تیم های مدعی صعود خارج نماید.

 استقلال خوزستان ینز با این تساوی امتیازات خود را به عدد 20 رساند تا در رده چهاردهم جدول قرار بگیرد و با توجه به بازی خارج از خانه آن هم برابر یکی از تیم های مدعی، کسب این یک امتیاز را باید برای این تیم مثبت ارزیابی نمود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g9pr5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع فجرسپاسی آبی پوش شد
با عقد قراردادی دو ساله؛