تاریخ انتشار: 1398/10/29 21:43
روند منفی در عدم نتیجه گیری در بازی های خارج از خانه
کد خبر: 74015

اختصاصی/ نقطه ضعف آرمان گهر سیرجان؛ آقای شهبا کار و به اما و اگر نینداز!

آمار نگران کننده آرمان گهر سیرجان که می تواند در ادامه رقابت های لیگ یک برای آنها دردسرساز شود.
اختصاصی/ نقطه ضعف آرمان گهر سیرجان؛ آقای شهبا کار و به اما و اگر نینداز!

آرمان گهرسیرجان و خوشه طلایی ساوه دو تیمی بودند که در فصل گذشته لیگ دسته دوم توانستند جواز حضور در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور  را به دست بیاورند تا اولین حضور خود را در این سطح از فوتبال تجربه کنند.

علی جلیلیان؛  در این مطلب می خواهیم نگاهی گذرا به حضور آرمان گهر سیرجان داشته باشیم، تیمی که تا پایان هفته بیستم توانسته است با کسب 21 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار بگیرد.

آنها توانسته اند در این رقابت ها از 20 بازی گذشته خود 4 پیروزی، 7 تساوی و 9 شکست داشته باشند که در این میان در بازی های خانگی موفق شده اند 17 امتیاز کسب نمایند و تنها در خارج از خانه به آمار بسیار ناامید کننده 4 امتیاز از 10 بازی دست یابند که می تواند یک نتیجه بسیار ضعیف باشد.

یکی دیگر از آمارهای نگران کننده آرمان گهر در مسابقات خارج از خانه، تعداد گل های زده این تیم می باشد، طوری که در 10 بازی تنها 4 گل زده اند و نشانگر این موضوع است شاگردان قاسم شهبا در بازیهای بیرون از سیرجان بسیار ضعیف عمل نموده و اگر پیروزی های خانگی نبود معلوم نبود سرنوشت این تیم در حال حاضر چگونه بود.

قاسم شهبا سرمربی این تیم به خوبی نسبت به دیگر افراد به این امر آگاه می باشد که فاصله او تا تیم های قعرنشین (سوای علم و ادب که شرایط خوبی ندارد) تنها 5 امتیاز می باشد و اگر روند عدم نتیجه گیری در بازی های خارج از خانه هم چنان ادامه داشته باشد و در صورتی که در بازی های خانگی هم چون نیم فصل اول نتوانند نتیجه لازم را کسب کنند، ممکن است در هفته های پایانی لیگ، استرس های فراوانی برای بقا داشته باشند و باید بتوانند از هم اکنون صف خود را از جمع تیم های فانوس به دست جدا نمایند که آن هم تنها در کسب نتایج نسبتا مناسب در خارج از خانه میسر می باشد، کاری که تا اینجای بازی ها از عهده آن بر نیامده اند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o7bdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهبا:طرحانی و عباسی را می‌خواستیم اما نیامدند