تاریخ انتشار: 1398/10/29 21:51
کد خبر: 73999

سرمربی داماش گیلان: مستحق پیروزی در برابر ملوان بودیم

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان معتقد است تیمش استحقاق پیروزی در الگیلانو را داشت و تساوی نتیجه عادلانه این بازی نبود.
سرمربی داماش گیلان: مستحق پیروزی در برابر ملوان بودیم

مازیار ربیعی‌فر پس از تساوی شاگردانش در الگیلانو در برابر ملوان در جمع خبرنگاران در مورد این بازی اظهار داشت: قبل از هر چیزی از بازیکنانم نهایت تشکر را دارم و بابت تلاش و زحمت شان به آنها خسته نباشید می گویم. در طول نود دقیقه تلاش زیادی را برای رسیدن به برد انجام دادیم و از هر نظر مستحق پیروزی مقابل ملوان بودیم اما متاسفانه نتوانستیم از فرصتهای گلزنی خود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ملوان در دیدار مقابل داماش حرفی برای گفتن نداشت و انتظار بیشتری از این تیم داشتم. در همان نیمه اول می توانستیم به گل برسیم و یقین داشتم که با تداوم بازی هجومی‌مان در نیمه دوم می توانستیم به گل برسیم که متاسفانه این چنین نشد.

سرمربی تیم فوتبال داماش با اشاره به وقت‌کشی ملوانان در دربی گیلان اذعان کرد: آقای احمدزاده استاد بنده است و احترام ویژه ای برای ایشان قائل هستم ولی از تیم تحت هدایت وی انتظار وقت‌کشی نداشتیم، ملوان به نتیجه مساوی راضی بوده و در نیمه دوم بازیکنان این تیم وقت بازی را به طرق مختلف تلف کردند و تا جریان بازی شکل می گرفت ، بازیکنان این تیم اغلب خود را روی زمین انداخته و روند بازی را مختل می‌کردند.

ربیعی‌فر با تشکر از هواداران داماش گفت: هواداران در طول بازی و در زیر بارش شدید باران به تشویق و حمایت تیم خود پرداختند و از این بابت از آنها بی نهایت سپاسگزارم. امیدوارم در هفته های آینده بتوانیم سه امتیاز بازی ها را کسب کنیم تا بتوانیم محبت های هواداران خوب داماشی را جبران کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jrma

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی فر سرمربی موقت داماش گیلان شد!