تاریخ انتشار: 1398/11/06 22:25
کد خبر: 73229

فکری:بازیکنان باعث می‌شوند آلومینیوم در لیگ یک بماند

محمود فکری بعد از شکست برابر تیم سابقش در اظهارات تندی اعلام کرد که بازیکنان به جای مدیران در آلومینیوم تصمیم گیرنده هستند.
فکری:بازیکنان باعث می‌شوند آلومینیوم در لیگ یک بماند

محمود فکری در ابتدای لیگ یک به عنوان سرمربی تیم آلومینیوم اراک انتخاب شد تا بعد از نفت مسجدسلیمان به دنبال صعود با این تیم هم باشد. اما در میانه راه به علت اختلاف نظر با مدیران باشگاه از جمع اراکی‌ها جدا شد و حالا کار خود را در خوشه طلایی ساوه پیگیری می‌کند. او که امروز مهمان آلومینیوم بود و نتیجه را به شاگردان سابق خود باخت علیه مدیران این باشگاه سخنان تندی را به زبان آورد. فکری در ابتدای مصاحبه‌اش گفت: متاسفانه شاهد هستیم که بعضی تیم‌ها می‌خواهند با هر قیمتی و با هر ابزاری با شلوغ کردن و جنجال درست کردن و فحاشی امتیاز بگیرند. من زمانی که در اراک بودم اجازه نمی‌دادم در دیدارهای ما به یک نفر توهین شود و فحاشی صورت بگیرد اما حالا که از اینجا رفته‌ایم می‌بینیم گروهی، منظم و یکصدا می‌آیند و به یک نفر فحاشی می‌کنند. متاسفانه آنهایی که ادعای اخلاق دارند و مدیرعامل اند و سمت های دیگر دارند اینطور به تماشاگران خط می‌دهند تا با فحاشی نتیجه بگیرند.

 

*خدا را شکر شرافت را نمی‌بازم

خدا را شکر می‌کنم که به هر تیمی می‌روم مردانگی و شرافت را نمی‌بازم اما در تیم‌های دیگر با شلوغ بازی به دنبال موفقیت هستند. آلومینیوم اراک ۴ بازی است که با شلوغ بازی و کمک این و آن امتیاز می‌گیرد. چه مقابل نود ارومیه، چه برابر فجر، چه گل ریحان و چه امروز در مقابل ما مشخص نیست چه اتفاقاتی پشت پرده می‌افتد.

 

*خطای پشت هجده را پنالتی گرفتند

با این شرایط نمی‌دانم باید در مورد بازی امروز چه صحبتی کنم، هر دو نیمه بازی ما به حریف سر بودیم و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم اما حریف آنقدر شلوغ بازی درآورد که داور خطایی که پشت هجده بود را پنالتی گرفت، بازی هم نیمه اول و هم نیمه دوم درگیر حواشی و مشکلات بود و زیبایی خودش را از دست داد. ما می‌توانستیم هر دو نیمه جلو باشیم و بازی را برنده بیرون بیاییم اما روی دیگر فوتبال را دیدیم و با وجود بازی زیبایی که ارائه دادیم نتوانستیم برنده باشیم.

 

*می‌خواهم ببینم با فحاشی به کجا می‌رسند؟

به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم، امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم روند هفته های قبل را ادامه بدهیم، خدا را شاکرم که هیچوقت شرافت را نباخته ام و این برای من و مجموعه من افتخار است، حال آقایان بروند و با فحاشی و جنجال درست کردن جلو بروند تا ببینیم به کجا خواهند رسید.

 

*در آلومینیوم بازیکن همه کاره است

جدایی من به مدیریت و هیات مدیره ضعیف برمی‌گردد و به این مربوط است که مدیرعامل به هر قیمتی دوست دارد در مجموعه باقی بماند و از طرفی مدیریت و هیات مدیره تصمیم گیرنده هم نیستند و بازیکنان آلومینیوم تصمیم گیرنده این تیم هستند. ما لیست مازادی اعلام کردیم ولی دوستان علاقه نداشتند بازیکنانی که سال‌هاست خود را وارث فوتبال این شهر می‌دانند از تیم کنار گذاشته شوند. این بازیکنان دنبال این هستند که اگر مربی‌ای با آنها همراه نیست زیرآب او را بزنند و او را کنار بگذارند، که متاسفانه مدیریت ضعیف نیز با این بازیکنان همراه شد.

 

*با لیست مازاد من مخالفت کردند و برکنار شدم

زمانی که من لیست را دادم با مخالفت هیات مدیره و مدیرعامل همراه شد و آنها دوست داشتند بازیکن‌ها برگردند و من هم در جلسه آخر گفتم تصمیم خود را بگیرید و اگر می‌خواهید با من ادامه بدهید باید با این شرایط باشد و اگر هم نمی‌توانید و دوست دارید بازیکن‌ها را برگردانید من زیر بار چنین مسئله‌ای نخواهم رفت و باید برکنارم کنید که بعد از یک ساعت این تصمیم را گرفتند، البته در جلسه آخر قرار بود هیات مدیره مدیرعامل را برکنار کند نه محمود فکری، اما به هر حال این تصمیم گرفته شد.

 

*جایی که بازیکن تصمیم گیر باشد من نیستم

من در جایی که قرار باشد بازیکن برایم تصمیم بگیرد یک لحظه هم نخواهم ماند چرا که بازیکن باید کار خودش را بکند و کادر فنی و مدیریت و غیره هم کار خود را انجام دهند. در مجموعه ای که من کار می کنم بازیکن تصمیم نخواهد گرفت و چون بازیکنان مورد علاقه مدیریت باید در تیم می‌ماندند باشگاه تصمیم به قطع همکاری گرفت. من در شروع فصل هم گفته بودم که این بازیکنان سال‌های قبل و در تیم‌های دیگر هم مشکل ساز بودند اما آقایان تاکید کردند که ما آنها را درست می‌کنیم و می‌سازیم اما متاسفانه همان داستان سالهای قبل اتفاق افتاد و خیر و صلاح بر این بود که ما جدا شویم.

 

*مدیران با بازیکنان ته چاه می‌روند

ساختار فوتبالی اراک مشکل دارد و فقط محمود فکری نبوده که در اینجا به مشکل خورده است، مربیان مختلفی به اراک آمدند و اینجا نتیجه نگرفتند، یکی از بحث‌های مطرح در اراک بومی‌گرایی است، هیات مدیره و مدیرعامل در اینجا اگر قرار باشد بازیکن بومی آن‌ها را به ته چاه ببرد با او می‌روند و اجازه می‌دهند بازیکن هر کاری کند، این اتفاق‌ها در سال‌های اخیر تکرار شده و اجازه نداده‌اند مربیانی که به اراک می‌آیند کار کنند.

 

*بازیکنان باعث می‌شوند آلومینیوم در لیگ یک بماند

در اراک بازیکن‌هایی حضور دارند که توان بازی در لیگ برتر را ندارند و خود را در حد لیگ برتر نمی‌بینند، آنها فضایی را ایجاد می‌کنند که تیم به لیگ برتر نرود تا همچنان در تیم در لیگ یک باشند و سالی چهارصد پانصد میلیون قرارداد ببندند و حمایت مدیریت را نیز دارند و جلو می‌روند و دوست دارند از سفره‌ای که پهن است استفاده کنند.

 

*اگر صعود نکنیم تقدیر ما این بوده

ما بازی به بازی جلو می رویم و هر بازی تمام تلاشمان را می‌کنیم که امتیاز بگیریم در ادامه اگر در توانمان باشد صعود می‌کنیم و اگر هم غیر از این باشد تقدیرمان اینچنین بوده است، اما در هر حال تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avwdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میثم آقایی در اختیار باشگاه قرار گرفت!
اختصاصی/از سیر تا پیاز جریان دوری کاپیتان اراکی ها از ترکیب؛

آشتی دو استقلالی لیگ یکی+عکس
اختصاصی فرتاک ورزشی|

اولین گل خورده یاران فکری پس از 480 دقیقه بدون گل خورده!
طلسم دروازه نفت مسجدسلیمان شکسته شد؛