تاریخ انتشار: 1398/11/19 17:32
مس رفسنجان 3 - 0 علم و ادب تبریز؛
کد خبر: 71655

پیروزی ربیعی و شاگردانش در روز شکست گل ریحان/ رویاهای مس در حال تحقق

مس رفسنجان با پیروزی 2بر0 برابر علم و ادب تبریز در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول، یک گام دیگر به صعود نزدیک تر شد.
پیروزی ربیعی و شاگردانش در روز شکست گل ریحان/ رویاهای مس در حال تحقق

هفته بیست و سوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز با انجام 9 بازی در شهرهای مختلف برگزار گردید که در یکی از این بازی ها مس رفسنجان صدرنشین این رقابت ها توانست در برابر علم و ادب تبریز با نتیجه 3بر0 پیروز میدان شود و جایگاه خود را در صدر جدول محکم تر از گذشته نماید.

 شاگردان محمدربیعی که تا قبل از این بازی با 43 امتیاز در صدر جدول قرارداشتند، با این پیروزی 46 امتیازی شده و با توجه به شکست گل ریحان البرز که نزدیک ترین رقیب این تیم بشمار می رود، توانست فاصله اش را با تیم دوم جدول در پایان هفته بیست و سوم به عدد 5 برساند، جایی که خوشه طلایی ساوه به همراه محمود فکری 41 امتیازی شده و بالاتر از گل ریحان39 امیتازی قرار گرفت تا آنها آرام آرام به صدر جدول نزدیک شده و در نیم فصل دوم در قامت یک تیم مدعی خود را نشان دهند.

پیروزی محمدربیعی و شاگردانش اگر چه هنوز دلیلی بر صعود آنها در این فصل نمی باشد، اما توانست امیدواری آنها را بیشتر از گذشته نماید و باید دید و به انتظار نشست که آیا این تیم توان ادامه این روند موفقیت آمیز را دارد یا نه که بر اساس شواهد و نوع بازی و نتایجی که در طول این فصل با کم ترین نوسان طی نموده است، بعید به نظر می رسد که این تیم از گردونه صعود بازبماند.

 علم و ادب تبریز نیز علی رغم بازی خوبی که از خود به نمایش میگذارد، به دلیل عدم برنامه ریزی قبل از اغاز فصل و دیگر مشکلات موجود، تکلیفش معلوم است و آنها نتوانستند در این فصل نماینده شایسته ای برای تبریز باشند و رضا صاحبی با قبول مسئولیت سرمربیگری این تیم در بدترین شرایط ممکن، نوعی ایثار کرد چرا که وضعیت این تیم بحدی اسفبار بود که تنها یک معجزه می توانست آن را نجات دهد که این چنین هم نشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6yvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ربیعی و شاگردانش در بهترین شرایط ممکن/ یک پیروزی، یک جهش و تنها یک لغزش رقبا

ربیعی در اندیشه بازپس گیر صدر جدول، فکری در تلاش برای حضور در جمع صدرنشینان
آلومینیوم اراک- مس رفسنجان؛ نگاه مدعیان به جدال نفس گیر هفته نهم