تاریخ انتشار: 1398/11/19 22:36
کد خبر: 71637

روند رو به رشد سرخپوشان پاکدشت/ عنایتی خودش را ثابت کرد

رضا عنایتی به همراه سرخپوشان پاکدشت در نیم فصل دوم به نتایج قابل قبولی دست یافته اند.
روند رو به رشد سرخپوشان پاکدشت/ عنایتی خودش را ثابت کرد

سرخپوشان پاکدشت در نیم فصل دوم و بعد از حضور رضا عنایتی که هم زمان مالکیت و سکان نیمکت را بر دست گرفته است، عملکردی مثبت داشته اند و روند رو به رشدی در 6 بازی گذشته از خود نشان داده اند به طوری که در این بازی ها آنها شکست نخورده و یکی از تیم های بدون باخت در نیم فصل دوم می باشند.

عنایتی و شاگردانش از 6 بازی گذشته خود دارای 2پیروزی و 4 تساوی می باشند و توانسته اند از از این تعداد بازی صاحب 10 امتیاز شوند که با توجه به شرایط این تیم، می تواند یک نمره قابل قبول برای او باشد.

 میانگین امتیازهای او در این 6 بازی 1/66 بوده است در حالی که علی نیکبخت سرمربی سابق سرخپوشان پاکدشت که در نیم فصل اول بر روی نیمکت این تیم نشسته بود، با کسب 19 امتیاز از 17 بازی دارای میانگین 1/11 بوده است که تفاوت فاحشی نسبت به نتایج رضا عنایتی به همراه این تیم دارد.

گل زده  پاکدشتی ها در نیم فصل دوم از 6 بازی برگزار شده عدد 7 را نشان میدهد که میانگین هر بازی 1/16 را نشان میدهد این در حالی است که در نیم فصل اول سرخپوشان پاکدشت 21 گل به ثمر رسانده و میانگینی در حدود 1/23 داشته اند که در این زمینه کمی نسبت به بازی های نیم فصل دوم شرایط بهتری دارند.

 در خظ دفاعی هم در 6 بازی نیم فصل دوم آنها 5 گل دریافت کرده اند که میانگین 83/. بوده است یعنی کم تر از یک گل در هر بازی که می تواند یک نکته مثبت در کارنامه عنایتی و شاگردانش نسبت به نیم فصل اول باشد. سرخپوشان پاکدشت در نیم فصل اول 22 گل دریافت کرده اند که میانگینی در حدود 1/29 می باشد .

 با نگاهی گذرا به شرایط جدولی و نتایج کسب شده از سوی عنایتی و شاگردانش در نیم فصل دوم، متوجه می شویم که سرخپوشان پاکدشت مسیر رو به رشدی داشته اند که مهم ترین آن شخصیت تیمی و شکست نخوردن است که می تواند برای این تیم امیدوار کننده باشد.

 آنها در حال حاضر با کسب 29 امتیاز در جایگاه دهم ایستاده اند و اگر چه این گونه به نظر می رسد که شانسی برای صعود و یا خطری برای سقوط احساس نمی کنند، اما بر روی کاغذ هنوز عنایتی و شاگردانش این امید را دارند که یکی از تیم های صعود کننده باشند، کاری سخت اما امکانپذیر و با توجه به 11 بازی باقی مانده ممکن است شاهد هر گونه اتفاقی باشیم و نباید نسبت به اتفاقات جدولی که این هفته ها شاهد آن هستیم بی تفاوت باشیم حتی اگر این شانس را حداقل بدانیم.

 جان کلام این که عنایتی تا اینجای کار نمره قبولی گرفته است و نباید تیم او را در بازی های آینده دست کم گرفت و خدا را چه دیده اید، اتفاقات فوتبالی ممکن است هر نتیجه ای را رقم بزند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m5o9w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عنایتی:ما چیز اضافه ای از کسی نمی خواهیم و فقط حق مان را می خواهیم