تاریخ انتشار: 1398/11/19 23:58
کد خبر: 71629

خوشه طلایی ساوه در قامت یک تیم مدعی/ فکری در اندیشه صعود!

شاگردان محمود فکری در خوشه طلایی ساوه بهترین تیم در نیم فصل دوم تا پایان هفته بیست و سوم می باشند.
خوشه طلایی ساوه در قامت یک تیم مدعی/ فکری در اندیشه صعود!

محمودفکری و خوشه طلایی ساوه را باید بهترین تیم نیم فصل دوم در 6 بازی گذشته دانست، جایی که آنها توانسته اند از 6 بازی خود صاحب 5 پیروزی و یک شکست شده و 15 امتیاز اندوخته نمایند، یعنی بیشترین امتیازی که یک تیم در 6 بازی متوالی در نیم فصل دوم کسب کرده است که می تواند نشانگر این باشد شاگردان فکری فعل خواستن را صرف کرده و خیلی زود خود را به جمع تیم های مدعی رسانده اند.

فکری که در نیم فصل اول به همراه آلومینیوم اراک نتوانسته بود انتظارات را برآورده نماید، بر همین اساس از این تیم جدا شد تا بخت خود را در تیم دیگری بیازماید. او در یک انتخاب درست و منطقی به خوشه طلایی ساوه پیوست تا این تیم را که رفته رفته امیدهایش برای صعود کم رنگ شده بود را دوباره احیاء نماید.

 خوشه طلایی ساوه با امتیازات خوبی که در این چند بازی کسب کرده است توانست با 41 امتیاز در رده دوم جدول بعد از مس رفسنجان 46 امتیازی و بالاتر از تیم گل ریحان 39 امتیازی بایستد تا شانس های خود را برای حضور دوباره در جمع مدعیان بیازماید.

 شاگردان محمود فکری در 6 بازی گذشته 10 گل به ثمررسانده و تنها 3 گل دریافت کرده اند این در حالی است که آنها در نیم فصل اول 19 گل زده داشته و 15 گل دریافت کرده بودند که نشانگر آمار بسیار خوب این تیم در 6 بازی گذشته می باشد.

 تنها نکته منفی در کارنامه فکری و خوشه طلایی ساوه در نیم فصل دوم را باید شکست این تیم در برابر آلومینیوم اراک دانست که آنها این بازی را با نتیجه 2بر1 واگذار نمودند تا فکری حساس ترین بازی خود را که جنبه حیثیتی برای او داشت را ناکام از میدان خارج شود.

 جان کلام این که محمودفکری و شاگردانش در خوشه طلایی ساوه نشان داده اند که شایستگی این را دارند که تا روزهای آخر یکی از تیم های مدعی صعود باشند و اگر آنها بتواند روند خود را هم چنان حفظ کنند، به طور قطع یکی از دو تیم راه یافته به لیگ برتر خواهند بود، البته ناگفته پیداست که بازی های سخت این تیم هنوز در نیم فصل دوم انجام نشده و فکری روزهای سختی را در پیش رو دارد و باید دید و به انتظار نشست که خوشه طلایی ساوه با هدایت این مربی کار کشته می تواند بار خود را به سلامت از این میدان پر از مین عبور دهد یا این که باید منتظر اتفاقات دیگری باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avmpg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت فکری به اراک؛ جدالی مهم همراه با حساسیت های خاص/ رسول و محمود بدون شکست به هم رسیدند
آلومینیوم اراک -خوشه طلایی ساوه؛