تاریخ انتشار: 1398/11/20 10:31
کد خبر: 71590

ربیعی فرد: بازیکنان داماش با شرف هستند

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه تشدید مشکلات مالی باعث عدم اعزام داماش به کرمان شده بود گفت: بازیکنان داماش با ماندن پای کار با وجود دریافتی پنج درصدی شرافت خود را به اثبات رسانده اند. تیمی مثل گل ریحان تمرکزش را روی نتیجه گیری در بازی های خودش بگذارد.
ربیعی فرد: بازیکنان داماش با شرف هستند

مازیار ربیعی فرد پس از پیروزی ارزشمند تیمش در برابر گل ریحان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اول از همه این برد را به هواداران واقعی داماش که با دل و جان این تیم را تشویق می کنند و در وهله دوم به کسی که با تمام وجود تلاش کرد و این تیم را زنده نگه داشت یعنی اسماعیل حاجی پور تقدیم می کنم.

وی افزود: بنده فقط برای این نیم فصل در خدمت داماش خواهم بود و برای فصل آینده حرفی نمی زنم و در پایان فصل با تمام احترامی که برای آقایان قائل هستم قطعا از داماش جدا خواهم شد. این جمله را به این دلیل گفتم تا قدر کسی را که باعث زنده نگه داشتن داماش شده را بدانند.

سرمربی داماش گیلان پیرامون کیفیت بازی شاگردانش در برابر گل ریحان اذعان داشت: از بازیکنان خود بابت دوندگی و جنگندگی شان و اینکه با شرف بازی کردند ، بی نهایت سپاسگزارم. از نظر فنی شاید در مورد آنچه را که می خواستیم مرا راضی نکرده باشند و این مسئله هم از بابت این بود که هفته گذشته بازی نکردیم و از شرایط مسابقه به دور بودیم.

وی ادامه داد: تیم گل ریحان تیم خوبی است و از مربی خوب و بازیکنان توانمندی برخوردار است و باید جمیع جهات را درنظر گرفت و با این وجود بازیکنان ما با تمام توان تلاش کردند.

مازیار ربیعی فرد در مورد اعتراض باشگاه گل ریحان بابت عدم حضور داماش در کرمان و اینکه این مسئله به ضرر آنها بوده، تصریح کرد: چنین چیزی که اصلا قابل پذیرش نیست. ما اگر به کرمان نرفتیم ، گل ریحان بازی های خودش را ببرد. اما در مورد حرف و حدیث ها و چیزهایی که به گوش من می رسد باید بگویم که بچه های ما خیلی با شرف هستند که اگر این گونه نبود بازیکنان ما با وجود اینکه تا کنون فقط پنج درصد پول گرفته اند پای کار نمی ماندند.

وی یادآور شد: ولی واقعا شرایط ما به گونه ای سخت و وخیم شده بود که نتوانستیم به کرمان برویم. با این وجود مطمئنم که مدیریت باشگاه داماش مشکل بچه ها را حل خواهند کرد. آنها بیکار ننشسته اند و با عشق و علاقه و پیگیری های آنها به زودی مشکل داماش حل خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ro8z6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناظر بازی مس و داماش: قانون برای اعلام نتیجه عدم برگزاری این بازی روشن است