تاریخ انتشار: 1398/11/26 17:55
کد خبر: 70824

فجر سپاسی۱-۱رایکا بابل؛تساوی رایکا با تاکتیک نظر محمدی/مهابادی بازنده‌ مطلق نیم فصل دوم!

تیم فوتبال فجر سپاسی در خانه برابر رایکا ته جدولی به تساوی رسید.
فجر سپاسی۱-۱رایکا بابل؛تساوی رایکا با تاکتیک نظر محمدی/مهابادی بازنده‌ مطلق نیم فصل دوم!

در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم های فجرسپاسی شیراز و رایکا بابل به تساوی برابر یک رسیدند تا امتیازات را بین خود تقسیم کرده باشند.

 شاگردان داودمهابادی درنیم فصل دوم هنوز نتوانسته اند پیروز میدان باشند، آنها در 7 بازی گذشته خود دارای 4 شکست و 3 تساوی شده تا هم چنان در حسرت پیروزی باقی بمانند و رویای صعود به لیگ برتر را از دست رفته ببینند مگر اینکه معجزه ای رخ داده تا آنها بتوانند دوباره به مسیر صعود راه خود را ادامه دهند که با توجه به شرایط بعید به نظر می رسد.

فجر با این تساوی جمع امتیازات خود را به 36 رساند تا در رده هفتم جدول قرار بگیرد و تنها شانس آنها این است که تیم های صدرنشین به غیر از مس رفسنجان نتوانسته اند، آن چنان فاصله بگیرند و نتایج آنها همراه با نوسانات است و این تنها خبر خوشحال کننده ای است که شاید کمی برای مهابادی و شاگردانش روزنه های امید را باقی گذاشته باشد.

رایکا بابل هم همراه با علی نظر محمدی توانست در بازی خارج از خانه به یک تساوی ارزشمند دست یابد تا هم چنان ایمدوار باشد که در پایان فصل در لیگ دسته اول باقی بماند.

 رایکا با این تساوی جمع امتیازات خود را به عدد 20 رساند تا هم چنان روی نوار قرمز رنگ و در رده هفدهم جدول قرار داشته باشد.

ادامه دارد...


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zrnq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فجر سپاسی شیراز-رایکا بابل؛جدالی برای بازگشت به جدول