تاریخ انتشار: 1398/12/23 21:02
با همکاری مخاطبین فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 67763

پر هوادارترین تیم فوتبال رقابت های لیگ دسته یک انتخاب می‌شود

پر طرفدار ترین تیم لیگ دسته اول را با نظر سنجی در کانال فرتاک ورزشی انتخاب می‌شود.
پر هوادارترین تیم فوتبال رقابت های لیگ دسته یک انتخاب می‌شود

سایت فرتاک ورزشی در نظر دارد تیمهای لیگ یکی را در دو گروه مورد ارزیابی قرار دهد تا در نهایت پر طرفدار ترین تیم لیگ دسته اول مشخص گردد.

توجه داشته باشید که طرفداران هر تیم می توانند فقط به مدت 48 ساعت به تیم مورد علاقه شان رای دهند و پس از 48 ساعت، نظرسنجی این گروه به پایان خواهد رسید.

نظرسنجی پرطرفدار ترین تیم (گروه اول ) لیگ دسته اول از امشب ساعت 23:00 روی کانال قرار گرفته شده و تا ساعت 23:00 روز (یکشنبه ۲۵ اسفند ماه) ادامه خواهد داشت و سپس این نظرسنجی بسته خواهد شد و دور نهایی به نظرسنجی گذاشته خواهد شد.

توجه داشته باشید که فقط یکبار نام مورد نظر را لمس نموده تا رای شما ثبت شود، در صورت دوبار لمس کردن نام های مذکور رای شما ثبت نخواهد شد. همچنین شما می توانید در صورت ثبت رای اشتباه با لمس فرد مورد نظر ، رای خود را تعویض نمایید.

 

۱۸ تیم حاضر در لیگ یک به دو گروه تقسیم شده‌اند و از هر دو گروه نظر سنجی انجام خواهد شد ، و از هر گروه  4تیمی که بیشترین رای را به دست آوردند به مرحله نهایی راه خواهند یافت و نهایتا در یک نظر سنجی نهایی بین 8تیم برگزیده ، پر طرفدارترین تیم لیگ دسته اول مشخص خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o56vd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین هافبک پشت مهاجم ‌نیم فصل اول لیگ دسته یک مشخص شد + پوستر
از نگاه مخاطبان فرتاک ورزشی؛