تاریخ انتشار: 1398/12/24 17:06
اختصاصی/مهیار نوری؛
کد خبر: 67684

از سقوط نکردن تیم سپیدرود اطمینان دارم/تعطیلی به ضرر تمام تیم ها است

بازیکن سپیدرود رشت گفت:از سقوط نکردن تیم مطمعن هستم.
از سقوط نکردن تیم سپیدرود اطمینان دارم/تعطیلی به ضرر تمام تیم ها است

مهیار نوری در گفت و گو با خبرنگار فرتاک ورزشی اظهار داشت:خدا رو شکر از روزی که وارد تیم ریشه دار سپیدرود شدم برای من خیلی خوب بود به دلیل اینکه سال گذشته فوتبالی برای من خوب نبود و خدا را شاکرم که موفق شدم پاسخ اعتماد کادرفنی و هواداران را بدهم و امیدوارم با روند رو به رشد خودم به تیم شهرم کمک کنم،و اما باعث افتخارم بود که در چندین بازی بازوبند کاپیتانی تیم را بر بازو بستم و سعی کردم با تلاش خود نشان دهم لایق این بازوبند هستم.

وی افزود:سقوط دلالیل مختلغی دارد و به نظر من مسئولین در قبال تیم های گیلانی کم لطفی می‌کنند با توجه به اینکه شهر رشت پتانسیل لازم را دارد اما مشخص نیست چرا برای ورزش در این استان هزینه نمی‌شود،به دلیل اینکه هم استعداد کافی وجود دارد و هم پشتوانه مالی در شهر رشت حضور دارد اما همه‌ی این عدم مسئولیت ها باعث شد تیم با ریشه سپیدرود به لیگ دسته یک سقوط کند.

مدافع سپیدرود رشت گفت:هم اکنون در جدول وضعیت خطرناکی داریم و جز تیم های سقوط کننده هستیم اما من مطمعن هستم تیم ما سقوط نمی‌کند چون تمام بازیکنان،کادر فنی و هواداران دست به دست هم دادیم تا این تیم را در رقابت ها نگه داریم.

نوری در ادامه با اشاره به اینکه تعطیلی به ضرر همه تیم های لیگ است،اظهار داشت: متاسفانه در این شرایط و تمرین نکردن تیم به ما ضربه می‌زند و ما امیدواریم شرایط را فراهم کنند تا حداقل تیم تمرینات خود را پیگیری کند.

وی خاطر نشان کرد:آروز میکنم در سال ۹۹ خودم پیشرف کنم و تیم سپیدرود هم به جایگاه اصلیش برگرده و آرزوی خوشی و رهایی از این وضعیت برای مردم کشور را دارم .


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lrv6r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پر هوادارترین تیم فوتبال رقابت های لیگ دسته یک انتخاب می‌شود
با همکاری مخاطبین فرتاک ورزشی؛

سلامت بازیکنان در معرض خطر است!
اختصاصی/تمرین تیم های لیگ یکی ادامه دارد؛