تاریخ انتشار: 1398/12/26 11:34
اختصاصی/آرتا منهاجی مربی مس رفسنجان:
کد خبر: 67498

لیگ بی‌پایان با توجه به هزینه‌ تیم ها منطقی نیست/تا به اینجا بیش از اهداف تعیین شده با مس رفسنجان پیش رفته‌ایم

مربی مس رفسنجان گفت:با توجه به هزینه هایی که باشگاه ها متقبل شده‌اند لیگ بدون پایان منطقی نمی‌باشد.
لیگ بی‌پایان با توجه به هزینه‌ تیم ها منطقی نیست/تا به اینجا بیش از اهداف تعیین شده با مس رفسنجان پیش رفته‌ایم

آرتا منهاجی مربی مس رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فرتاک ورزشی،اظهار داشت: تا به اینجای کار به اهداف از پیش تعیین شده و حتی بیشتر از آن همراه با مس رفسنجان رسیده ایم،اما هنوز چیزی تمام نشده است و با توجه به هشت بازی باقی مانده باید تلاش خود را بیشتر کنیم چون اگر تمرکز خود را از دست بدهیم  هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.نباید تمرکز خودمون رو از دست بدیم و باید با حقایق جلو بریم.

وی افزود:مدیریت باشگاه نقش بسیار مهمی در این موفقیت ها داشته و تمدید قرارداد آقای ربیعی قدمی رو به جلو و در جهت حفظ پیشرفت این مجموعه بود،به هر حال محمد ربیعی ارزش های خودش را به همه ثابت کرده است،نقش آقای سعد محمدی در راس کارخانجات مس و جناب زیدالدینی و همکاران دیگر ایشان غیر قابل کتمان هست و بازیکنان هم از تمرکز بسیار بالایی برخوردار هستند که یک حس تیمی بسیار بالایی در تیم وجود دارد که این هم حاصل زحمات اقای ربیعی هست و این انسجام تیمی بزرگترین تاکتیک تیمی ما در مقابل سایر رقباست.

منهاجی در خصوص تعطیلی لیگ به علت شیوع ویروس کرونا گفت:به نظرم تعطیلی لیگ کار درستی بود همانطور که تقریبا تمامی کشور های درگیر این مساله هم لیگ خود را تعطیل کردند.

به هر حال هدف اصلی ورزش سلامتی است و ما باید جوری عمل کنیم که همه عوامل درگیر فوتبال اعم از تماشاچی ها،بازیکنان،کادر فنی،داوری و ... در محیطی ایمن قرار داشته باشند و حفظ  سلامتی همه ارکان درگیر برگزاری فوتبال باید در اولویت باشد.

مربی مس رفسنجان اضافه کرد: سناریوهای مختلفی در این روزها برای ادامه یا تمام شدن مسابقات وجود دارد  و به زودی کشورهای مختلفی باید در این زمینه تصمیم گیری کنند و ما هم باید با  مشورت از تیم های در این مورد تصمیم گیری کنیم البته ما نباید از دیگر کشور ها در این مورد کپی برداری کنیم چونکه هر کشوری با توجه به شرایط خودش در این مورد تصمیم گیری می‌کند اما با توجه به مسائل اقتصادی این روزها،خیلی سخت هست ک بخواهیم هزینه ای که تیمها انجام دادند رو نادیده بگیریم و این لیگ نافرجام بماند پیشنها من این است سازمان لیگ بازی ها را در زمان مناسب و فشرده تر ادامه دهد و لیگ فصل بعد نیز به همین منوال شروع شود.

آرتا منهاجی خاطر نشان کرد:ماه مبارک رمضان مانعی برای ادامه مسابقات نیست چون ما چندین سال است این تجربه را داریم اما متاسفانه تعدادی از ورزشگاه‌ها نور استاندارد ندارند اما حالا با توجه به شرایط همه‌ی تیم ها ملزم هستند شرایط استادیوم خود را مهای کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/275y56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمدید قرارداد مس رفسنجان با محمد ربیعی