تاریخ انتشار: 1399/01/05 12:33
بازیکن شهرداری آستارا در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 66972

عزیزپور : لیگ دو سطح فنی بالایی دارد / تاکنون جزو بهترین تیم ها بود‌ه‌ایم

بازیکن شهرداری آستارا گفت : با تلاش تمام عوامل باشگاه تاکنون جزو بهترین تیم های لیگ دسته دوم بودیم و برای صعود تلاش خواهیم کرد.
عزیزپور : لیگ دو سطح فنی بالایی دارد / تاکنون جزو بهترین تیم ها بود‌ه‌ایم

 پویا عزیز پور بازیکن تیم لیگ دویی شهرداری آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : تیم ما کمی دیر شروع به‌کار کرد اما با شروع مسابقات و با تلاش تمام اعضای تیم نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و کم کم به بالای جدول نزدیک شدیم.

وی افزود : لیگ دسته دوم از سطح فنی بالایی برخوردار است و تیم ها بسیار به یکدیگر نزدیک هستند اگر به جدول گروه توجه کنید متوجه این نزدیکی خواهید شد، با برنامه های کادرفنی تیم ما بسیار خوب بازی می‌کند و تاکنون جزو بهترین تیم ها بوده‌ایم.

بازیکن شهرداری آستارا تصریح کرد : با برنامه تمرینی که از سوی کادرفنی اعلام شده است تمرین های خودمان را انجام می‌دهیم، اما این تعطیلی تاثیر بسیار بدی بر روی شرایط فردی و تیمی تیم ها خواهد گذاشت که امیدوارم هرچه سریع‌تر این بیماری مهار شود و مسابقات به روند عادی خود بازگردد.

عریزپور در پایان گفت : بازی های بعدی مثل سایر بازی ها دشوار است و تیم آسانی در لیگ حضور ندارد، امیدوارم با صعود به لیگ آزادگان دل هواداران شهرداری را شاد کنیم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dmjx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام آراء انضباطی؛ از توبیخ میثاقیان تا جریمه نقدی برای بادران