تاریخ انتشار: 1399/01/05 12:48
بازیکن شهرداری آستارا در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :
کد خبر: 66970

پارسا : اگر در گروه دوم بودیم تا به حال لیگ یکی شده بودیم / تمام تیم ها برای ارائه بازی زیبا و پاک به میدان بروند

بازیکن شهرداری آستارا گفت : برخلاف باور ها گروه اول نسبت به گروه دیگر سخت تر است و اگر ما در آن گروه بودیم تا به حال صعود کرده بودیم.
پارسا  : اگر در گروه دوم بودیم تا به حال لیگ یکی شده بودیم / تمام تیم ها برای ارائه بازی زیبا و پاک به میدان بروند

اشکان پارسا بازیکن تیم لیگ دویی شهرداری آستارا در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : در نیم فصل نخست به دلیل این که آقای اشجاری تیم را دیر تحویل گرفتد عملکرد خوبی نداشتیم اما با گذشت زمان نتایج ما خوب شد.

وی افزود : در نقل و انتقالات نیم فصل چند بازیکن به جمع تیم اضافه شدند و با تدابیر کادرفنی تیم ما بسیار خوب کار کرد و تنها تیم بدون باخت در نیم فصل دوم شهرداری آستارا است.

پارسا در ادامه گفت : در حالی که لیگ تعطیل شده است بازیکنان شهرداری با برنامه کادرفنی بسیار عالی تمرین می‌کنند تا برای ادامه فصل آماده باشیم و بی‌صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم تا کار خودمان را به اتمام برسانیم و به لیگ یک صعود کنیم.

بازیکن شهرداری آستارا تصریح کرد : با توجه به احترام به تمام تیم های گروه دوم، ابتدای فصل گروه ما را آسان تر از آن گروه می‌دانستند اما با گذشت زمان مشخص شد تیم های گروه ما کیفیت بالایی دارند، شهرداری آستارا اگر در آن گروه بود تا به حال به لیگ آزادگان صعود کرده بود.

پارسا در پایان گفت : امیدوارم در هفته های پایانی تمام تیم ها برای ارائه فوتبال زیبا و پاک وارد زمین شوند تا حق کسی ضایع نشود، برای مردم عزیز ایران نیز آرزوی سلامتی دارم.

گفت‌وگو : امیررضا رضایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yx6am

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابوالفتحی : شهرداری تیمی همدل و با شخصیت است / ورزشکاران بیشتر از بقیه تحت تاثیر تعطیلی هستند
بازیکن شهرداری همدان در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :


 پاکدل : شهر فومن مسئول درست و حسابی ندارد!
بازیکن شهرداری فومن در گفت‌ و‌ گو با فرتاک ورزشی :