تاریخ انتشار: 1399/02/06 14:02
کد خبر: 64396

آمادگی تیم فوتبال مس برای شروع تمرینات در صورت صدور مجوز

در حالی که همچنان اخبار ضدونقیضی از صدور مجوز برای شروع تمرینات تیم های فوتبال در کشور به گوش می رسد، اما هنوز هیچ تاریخ دقیقی به صورت رسمی برای این موضوع به تیم های فوتبال کشور اعلام نشده است.
آمادگی تیم فوتبال مس برای شروع تمرینات در صورت صدور مجوز

و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ روز گذشته برخی از منایع خبری از احتمال اعلام مجوز تمرینات به تیم های فوتبال کشور از 20 اردیبهشت ماه خبر می دهند و اینکه مسابقات بعد از عید فطر از سر گرفته خواهد شد و بازی ها به طور فشرده و به مدت 40 روز برگزار می شود.

هرچند در این زمینه هیچ یک از مقامات رسمی سازمان لیگ تائید و یا تکذیبی انجام نداده است و هنوز به طور رسمی نیز تاریخی برای مجوز اعلام نشده است، اما تیم فوتبال مس کرمان و تمامی عوامل آن، آمادگی کامل برای از سرگیری تمرینات را دارند.

مسلما سازمان لیگ فوتبال کشور بر اساس گزارش و دستور ستاد مبارزه با کرونا کشور، در بهترین زمان ممکن مجوز تمرینات و در پی آن شروع مسابقات فوتبال را اعلام خواهد کرد و بر اساس این مجوز، بازیکنان مس کرمان نیز که در ایام تعطیلات مسابقات به واسطه کرونا، به صورت انفرادی آمادگی بدنی فردی خود را حفظ کرده اند، به صورت گروهی تمرینات خود را از سر خواهند گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dked

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرپرست تیم فوتبال مس کرمان:برای برگزاری بازی ها مجبوریم تابع تصمیمات سازمان لیگ باشیم