تاریخ انتشار: 1399/02/21 06:55
کد خبر: 63382

بی منطق مثل تعطیلی بدون پایان لیگ یک!

در حالی که سرنوشت رقابت های فوتبال باشگاهی در کشور همچنان وضعیت مبهمی دارد، مواضع و صحبت های مقامات و مربیان باشگاه های کشور نیز همچنان متناقض و پرابهام می باشد و صحبت های مبهم این مقامات نشان از یک سردرگمی بزرگ برای ادامه مسابقات فوتبال باشگاهی در کشور دارد.
بی منطق مثل تعطیلی بدون پایان لیگ یک!

این رویه از لیگ برتر گرفته تا لیگ های دسته پائین تر نیز ادامه دارد و به نظر می رسد تداوم این ابهامات، فضایی را فراهم ساخته است که گاهی نظرات به سمت صحبت های غیر کارشناسی و حتی در حد نظرات هواداری از سوی مقامات باشگاه ها پیش برود!

جدا از صحبت هایی که از روی منطق برای  رقابت های فوتبال مطرح می شود اما برخی از اظهار نظرها در همین لیگ برتر صرفا برای عدم تعیین تیم قهرمان استوار شده است و برخی صرفا با پافشاری برروی حفظ سلامت مردم در جهت تعطیلی ادامه مسابقات، هیچ ایده و نظری نیز برای تعیین تکلیف جدول ندارند و فقط به تعطیلی صرف رقابت ها تاکید دارند که این نظرات محل تامل بسیار است...

این صحبت ها در لیگ یک فوتبال کشور نیز وجود دارد و در حالی که برخی از تیم ها تلویحا از تعطیلی مسابقات لیگ یک برای حفظ سلامت مردم می گویند، هیچ کلام روشنی برای تعیین تکلیف جدول مسابقات در صورت تعطیلی مسابقات ندارند و صرفا هدف خود را برای عدم تعیین تیم صعود کننده در جدول قرار داده اند.

این صحبت های به خصوص از سوی تیم هایی مطرح می شود که در مقطع کنونی در جدول مسابقات برای صعود از نظر امتیازی دارای شانس صعود هستند اما به خوبی می دانند که با شروع مسابقات و در هشت هفته پیش رو، احتمال صعود آن ها با توجه به وضعیت تیم خود و برنامه بازی های پیش رو بسیار کم می باشد و از همین بابت شاید بهترین حالت برای آن ها عدم ادامه مسابقات می باشد که تا همین مقطع  به عملکرد خود استناد کنند.

اما فاز دوم برای این تیم ها پس از پافشاری برای عدم برگزاری مسابقات با پیش کشیدن سلامت مردم، عدم ارائه هیچ راهکاری برای در نظر گرفتن جدول است و به نوعی این تیم ها که خود به خوبی می دانند با ادامه مسابقات شانس کمتری برای صعود دارند، بهترین اتفاق برای آن ها عدم صعود تیمی از لیگ یک به لیگ برتر است تا بدین طریق عملکرد خود را موجه تر نیز نشان دهند و با اعلام اینکه هیچ تیمی در لیگ یک امسال نتوانست جواز صعود را کسب کند، به نوعی رتبه های خود را در جدول فعلی لیگ یک نیز موجه تر نشان دهند.

این تلاش به خصوص از سوی یکی دو باشگاه که در چند هفته قبل در بالای جدول و رتبه های صعود قرار داشتند اما طبق انتظار پله به پله به رتبه های پائین تر سقوط کردند  دیده می شود و از قضا این تیم ها کاملا به این موضوع آگاه تر هستند که با ادامه مسابقات عملکرد آن ها بیشتر با چالش روبرو می شود و از همین رو حالا که قرار نیست خود جایی برای صعود داشته باشند با پافشاری برروی تعطیلی مسابقات و عدم صدور مجوز صعود برای تیمی دیگر به نوعی دوست دارند باقی تیم ها را نیز با خود در لیگ یک فرو بکشند...

این در حالی است که عدم اشاره این تیم ها به ایده و یا نقشه ای برای چگونه لحاظ کردن جدول مسابقات بعد از اعلام تعطیلی احتمالی آن نشان می دهد که آن ها مترصد هستند در صورت اعلام صعود تیم ها بر اساس جدول فعلی، دست به یک مظلوم نمایی بزرگ بزنند و به زمین و زمان بابت این تصمیم حمله کنند...

موضع مبهم و نامتجانس این افراد کاملا این موضوع را آشکار می کند و آن ها در حالی به سبب سلامتی مردم خواهان تعطیلی مسابقات هستند که در صورت رقم خوردن این موضوع برای لیگی که بیش از 75 درصد مسابقات آن برگزار شده است و تنها هشت بازی به پایان آن مانده است راهکاری که با منطق همراه باشد اعلام نمی کنند...

موضع گیری عجیب این تیم ها که با تفسیر غلط صحبت های مقامات تیم های دیگر و بیان صحبت های بی اساس مبنی بر اینکه چون ما خصوصی هزینه می کنیم پس بر حقیم!! کاملا نشان می دهد که این افراد هیچگاه به دنبال راه حل منطقی و درستی برای لیگ نیستند و از سویی با پیش کشیدن سلامتی مردم، تعطیلی لیگ را خواستار می شوند و از سوی دیگر در صورت تعطیلی مسابقات و لحاظ کردن جدولی که 75 درصد از مسابقات آن برگزار شده دست به غوغاسالاری می زنند که نشان می دهد فدراسیون و سازمان لیگ باید کاملا متوجه موضع غیر منطقی و به نوعی بی مزه آن ها باشد و تحت تاثیر فشار آن ها قرار نگیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxzyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویروس کرونا در فوتبال برزیل؛تست مثبت 38 بازیکن