تاریخ انتشار: 1399/02/25 14:53
دردسرهای بعد از جنجال؛
کد خبر: 63138

جریمه سنگین رفسنجانی‌ها به خاطر اسکرین شات از گروه تیمی!

باشگاه مس رفسنجان به هیچ عنوان حاشیه قبل از سال در فضای مجازی را بر نتابیده و اعضای رفسنجانی تیم فوتبال را جریمه کرده است.
جریمه سنگین رفسنجانی‌ها به خاطر اسکرین شات از گروه تیمی!

در آخرین روزهای سال 98 خبری از سوی یک صفحه اینستاگرامی منتشر شد که تیم مس رفسنجان قصد دارد تا زمان مشخص شدن وضعیت کرونا به اردوی کردان کرج برود. خبری که البته هیچ خبرنگاری آن را منتشر نکرد و یک شیطنت از داخل تیم مس رفسنجان و از گروه خصوصی این تیم در واتساپ باعث و بانی آن شد و به هر حال کسی جز اعضای گروه تیمی نمی‌توانسته مسائل و تاکیداتی که در گروه عنوان می‌شود را به فضای اینستاگرام درز بدهد.

باشگاه مس رفسنجان بعد از انتشار خبر اردوی کردان کرج و حواشی که متوجه حضور ربیعی روی نیمکت و این اردو شد، به صورت جدی واکنشش را بیان کرد و توضیحاتی داد اما جاسوسی از داخل تیم مسئله‌ای نبود که قابل کتمان باشد.

در همین خصوص شنیده می‌شود باشگاه رفسنجانی تمام اعضای رفسنجانی کادر و بازیکنان رفسنجانی تیم را که همگی در گروه حضور داشته‌اند، جریمه کرده است؛ به آن‌ها اعلام شده 20 درصد از قراردادشان کسر می‌شود و در صورت صعود به لیگ برتر نیز مشمول پاداش صعود نخواهند بود. جریمه بسیار سنگین و همانند یک قانون نظامی که همه به خاطر شیطنت یک نفر محکوم شده‌اند.

درز کردن محتوای گروه تیمی مس رفسنجان به شدت این باشگاه را عصبانی کرده و آن‌ها به دنبال پیدا کردن شخصی هستند که اسکرین شات را به فضای مجازی منتقل کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqngo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مانه برای مبارزه با کرونا ۴۵ میلیون یورو به سنگال اهدا کرد