تاریخ انتشار: 1399/03/26 12:52
عملیات ربیعی در تعطیلات لیگ؛
کد خبر: 61194

سکوت برای رسیدن به هدف!

محمد ربیعی و مس رفسنجان این روز ها در سکوت محض تمرینات خود را پیگیری می‌کنند تا خود را آماده حضور هر چه بهتر در مسابقات کنند.
سکوت برای رسیدن به هدف!

مس رفسنجان تیمی که در این فصل با همراهی محمد ربیعی موفق شد آرام ارام خود را به صدر جدول برساند و فاصله امتیازی خود را هم با سایر رقبا افزایش دهد تا اینکه ویروس کرونا مانع از ادامه مسابقات شد.

اما این روزها ربیعی به خوبی موفق شد عملیات سکوت را در تیم مس رفسنجان عملی کند تا این تیم از حواشی به دور باشد،در این بین مس رفسنجان در سکوت محض به سرچشمه و سپس به کردان رفت و بعد از چند روز که مسی‌ها در کردان اردو زده بودند و صبح و عصر تمرین می‌کردند، از سوی سرپرست این تیم جزییات بسیار کوتاهی درباره اردو اعلام شد و در روزهای اخیر هم بازی‌های تدارکاتی تیم ربیعی بدون گزارش‌های دقیق برگزار می‌شود که در مجموع نشان می‌دهد مس رفسنجان دوست ندارد کسی سر از کارش در بیاورد!

اما این سکوت ماحصل حواشی داخلی و درز اطلاعات از گروه تیمی بود که با دلجویی اینستاگرامی بازیکنان بومی از ربیعی برطرف شد و مسی‌ها اکنون دور خود حصار کشیده‌اند تا راند آخر شروع شود.

حالا اما با شروع رقابت ها باید منتظر ماند و دید نتیجه عملیات سکوت ربیعی و شاگردانش با جشن صعود به پایان می‌رسد یا در جریان رقابت ها اتفاقات غیر منتظره باعث می‌شود این تیم از صعود دور شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxmzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی آبی پوشان  اردبیل-داماش گیلان
اختصاصی/

وجدی هویدا : ۵۰ درصد از قراردادهای بازیکنان شهرداری همدان پرداخت شده است
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان :


چالش لیگ یک با شروع بازی‌ها؛ میانه جدولی‌ها تمرین ندارند!
بی پولی، بی انگیزگی و در نهایت بی تفاوتی