تاریخ انتشار: 1399/04/01 09:49
کد خبر: 60819

مدیرعامل شرکت مس:افتتاح ورزشگاه 30 هزار نفری مس کرمان تا پایان سال جاری

مدیر عامل صنایع ملی مس ایران گفت: ورزشگاه 30 هزار نفری کرمان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
مدیرعامل شرکت مس:افتتاح ورزشگاه 30 هزار نفری مس کرمان تا پایان سال جاری

"اردشیر سعد محمدی" در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه این ورزشگاه بر اساس آخرین تکنیک‌ها و مدل‌های معماری روز دنیا ساخته شده و تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد افزود:  همچنین 2 ورزشگاه 15 هزار نفری دیگر در شهرستان های رفسنجان و شهربابک نیز تا ابتدای سال آینده تکمیل خواهند شد.

مدیر عامل صنایع ملی مس ایران با بیان اینکه این طرح‌ها در حوزه فعالیت‌های اجتماعی صنایع ملی مس ایران اجرا می شود ابراز امیدواری کرد: با ایجاد این سه ورزشگاه امکان انجام تورنمنت‌های بین المللی فوتبال در استان کرمان فراهم خواهد شد.

سعدی محمدی در بخش دیگری از سخنان خود از تولید 250 هزار تن مس کاتد در سال 98 در شرکت ملی مس ایران خبر داد و پیش بینی کرد این میزان تولید امسال به 280 هزار تن برسد و افزود: تا پایان امسال کارخانه و معدن 150هزار تنی دره آلو افتتاح و در منطقه دره زار نیز در نیمه اول سال آینده، 150 هزار تن کنسانتره دیگر تولید خواهد شد که برای هر کدام از این طرح‌ها بیش از 3000 میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل صنایع ملی مس ایران با اعلام اینکه شرکت مس در مجموع 2 میلیارد و 270 میلیون یورو به اضافه 20 هزار میلیارد تومان طرح برای توسعه این شرکت تعریف کرده گفت: همه این تلاش ها برای رسیدن به تولید 550 هزار تن مس کاتد در افق 1403 و ایجاد اشتغال و ارزش افزوده بیشتر و تولید ناخالص ملی است .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlv8z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی مس کرمان در دربی دوستانه