تاریخ انتشار: 1399/04/02 23:35
کد خبر: 60696

یحیی بهاری: صعود نکنیم، خودم را در دریاچه اورمیه غرق‌ می‌کنم

یحیی بهاری: صعود نکنیم، خودم را در دریاچه اورمیه غرق‌ می‌کنم

یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه ۹۰ اورمیه با اشاره به اینکه روز گذشته با افکار بیاتلو برابر تراکتور پیروز شده اند، گفت: ما با افکار آقای بیاتلو بردیم، او هنوز هم هست و امیدوارم به تیم خودش برگردد.

او اضافه کرد: مسئولان قول‌هایی داده اند که به هیچ کدامشان عمل نکرده اند، ایشان می‌گوید تیمی که هشت ماه است پرداختی نداشته است، نمی تواند با دست خالی به مصاف تیم های تا دندان مسلح برود. 

بهاری با اشاره به اینکه استعفای بیاتلو قبول نشده، عنوان کرد: آقای بیاتلو استعفا داده اند ولی ما قبول نکردیم، امیدوارم مسئولین شهری به خودشان بیایند و قدر جایگاهی که آقای بیاتلو برای تیم درست کرده، بدانند. من منتظر می مانم ولی اگر برنگردد تصمیمی می گیرم که به نفع خودمان و آقا وحید باشد.

مدیرعامل ۹۰ اورمیه سپس ادامه داد: اگر او نیاید من هم استعفا می دهم. هر کس فوتبالی باشد می‌داند در هفت هشت هفته نمی توان مربی جدید آورد و نتیجه گرفت. چون شناختی از تیم ندارد. پس حیثیت کاری خودم را فدا نمی کنم. اگر بیاتلو در جمع ما نباشد، در هفته آینده نفر دومی که جدا می شود خودم هستم.

از او پرسیدیم که آیا عزمی از سوی مسئولان برای کمک به تیم دیده می شود که او اینطور توضیح داد: امروز با اکثر مسئولان شهری و استانی جلسه داشته ام و همه متفق القولند که برگردد. آقای بیاتلو چند مرتبه به این حرف ها اعتماد کرده و از قرارداد میلیونی اش با خوشه طلایی گذشت. او دینش را به اورمیه ادا کرده، اطمینان کردن به حرف‌ها دیگر امکان ندارد و باید عمل شود. امیدواریم به زودی پول واریز شود و بچه ها به حقشان برسند تا بیاتلو هم برگردد و تیم به لیگ برتر برسد. 

بهاری در ادامه در مورد صعود قطعی تیم با بازگشت بیاتلو حرف زد و تاکید کرد: « اگر بیاتلو برگردد، تیم به لیگ برتر می رود. من این را تا حالا جایی نگفته ام ولی اگر بیاتلو برگشت و به لیگ برتر نرفتیم خودم را در دریاچه ارومیه غرق می کنم. ایشان با نسلی که درست کرده، یک تیم سایه هم برای نود ایجاد کرده؛ دیروز 6 بازیکن با سن امید در ترکیب داشتیم که مقابل بازیکنانی مثل مسعود شجاعی بازی کردند. باز هم می گویم اگر وحید بیاتلو برگردد، قطعا به لیگ برتر می رسیم و اگر نرسیدیم من قول می دهم که خودم را در دریاچه اورمیه غرق می‌کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45d88q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نود ارومیه از سد ماشین سازی تبریز عبور کرد
در دیداری دوستانه؛

تمرینات شاگردان بیاتلو شروع نشده، تعطیل شد!
بحران کرونایی در اردوی ۹۰ اورمیه؛