تاریخ انتشار: 1399/04/07 19:45
کد خبر: 60379

علی‌رغم اخبار کذب، بازیکنان شب گذشته در هتل اسکان داشته‌اند / درصدی از قرارداد بازیکنان صبح امروز پرداخت شد

 علی‌رغم اخبار کذب، بازیکنان شب گذشته در هتل اسکان داشته‌اند / درصدی از قرارداد بازیکنان صبح امروز پرداخت شد

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ۹۰ اورمیه با انتشار جوابیه‌ای به شایعات و اخبار کذب پیرامون اخراج بازیکنان این تیم و اتراق آنها در پارک های اورمیه واکنش نشان داد.

متن جوابیه به شرح ذیل است‌:

"پیرو اخبار منتشره در فضای مجازی مبنی بر اتراق و اسکان بازیکنان ۹۰ اورمیه در پارک‌های شهر اورمیه چنین مساله‌ای به شدت از سوی باشگاه ۹۰ اورمیه تکذیب می‌گردد و طبق اسناد زیر بازیکنان از روز گذشته در اتاق های ۳۰۱ - ۳۰۳ - ۳۰۴ - ۳۰۵ - ۳۰۶ - ۳۰۷ هتل مروارید اورمیه اسکان داشته‌اند. نشر خبرهای کذب این چنینی فارغ از تشویش اذهان عمومی، موجب وهن شان مردم مهمان نواز اورمیه نیز هست. بنابراین باشگاه ۹۰ اورمیه حق خود را در پیگیری حقوقی این اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی محفوظ می داند و قطع به یقین از طریق پلیس فتا و مراجع قضایی با ضبط کنندگان و منتشرکنندگان این فیلم برخورد قانونی خواهد کرد.

مورد دیگر نیز ماجرای اخراج بازیکنان ۹۰ اورمیه است که به تصمیم مدیریت باشگاه چندروز پیش سه بازیکن این تیم بطور موقت از تمرینات کنار گذاشته شدند اما بازیکنان غیربومی طی اقدامی هماهنگ به پشتیبانی از این سه بازیکن خاطی اعتصاب کرده و از حضور در تمرینات سرباز زدند. استان ما استانی مرزی و محروم می باشد و بخشی از مبلغ قرارداد آنها از سوی منابع دولتی و بیت المال تامین و پرداخت می‌شود. بازیکنی که پنج روز از تمرین سرباز زده و اعتصاب کرده قرار نیست از جیب مردم برای اسکان و خوراک ایشان هزینه شود.

نکته دیگر اینکه امروز درصدی از قرارداد بازیکنان صبح امروز به حساب شان واریز شد و مطمئنا تا روز سه شنبه و موعد بازی با آرمان گهر سیرجان بخش دیگری از مطالبات شان پرداخت خواهد شد. اما متاسفانه در این بین تحریک برخی بازیکنان توسط عوامل داخلی نکته جالب و غم انگیز این جریان است که هیچ عرق و تعصبی به فوتبال شهر اورمیه ندارند.

طبق تبصره سوم ماده ۲۳ فصل ششم قانون مطبوعات منتشرکنندگان فیلم های اخیر موظفند جوابیه باشگاه ۹۰ اورمیه را در رسانه های خود درج کنند و در صورت استنکاف از این امر، واحد حقوقی باشگاه ۹۰ اورمیه وظیفه خود می داند پیگیری‌های لازم حقوقی را در اینباره انجام دهد."

photo_2020-03-27_19-17-44

روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی نود اورمیه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dyzqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نود ارومیه از سد ماشین سازی تبریز عبور کرد
در دیداری دوستانه؛

بازیکنان گل ریحان البرز حاضر به تمرین نشدند!
اختصاصی/کارد به استخوان رسید؛