تاریخ انتشار: 1399/04/09 14:30
دربی ال مسینو محدود شد؛
کد خبر: 60254

ورود افراد به ورزشگاه باهنر همراه با محدودیت!

با اعلام هیئت فوتبال استان کرمان محدودیت هایی برای حضور افراد به ورزشگاه شهید باهنر اعلام شد.
ورود افراد به ورزشگاه باهنر همراه با محدودیت!

بازی حساس مس کرمان و مس رفسنجان در شروع مجدد بازی‌های لیگ یک را کمتر کسی می‌تواند از‌ نزدیک ببیند و خبرنگاران، عکاسان و حتی بسیاری از اعضای دو باشگاه باید بازی را از تلویزیون تماشا کنند.

برای بازی فردا فقط سه عکاس که از سوی باشگاه مس، سازمان لیگ و هیات فوتبال معرفی شوند، می‌توانند کنار زمین به ثبت وقایع بازی بپردازند. این در حالی است که در بازی‌های لیگ برتر دیدیم خبرنگاران و عکاسان با تعداد نه چندان محدودی مجوز ورود به ورزشگاه‌ها را کسب کردند و بدین ترتیب پوشش رسانه‌ای بازی‌ها نیز با شکل بهتری انجام شد.

محدودیت حضور افراد در ورزشگاه باهنر برای ال مسینو زمانی شدیدتر شده که در جلسه هماهنگی صبح امروز در هیات فوتبال اعلام شده به هر کدام از باشگاه‌ها فقط مجوز ورود ۶ نفر داده خواهد شد و بحث و درخواست برای حضور تعداد افراد بیشتر هم بی فایده بوده است. هیات فوتبال مسئول برگزاری بازی فردا است و ظاهرا این موارد از سوی نماینده سازمان لیگ به هیات فوتبال استان اعلام شده اما بهتر بود هیات برای حضور افراد و خبرنگاران چانه زنی می‌کرد. حتی در خصوص ورود دوربین پخش زنده به ورزشگاه نیز محدودیت‌ها و ابهاماتی وجود دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bxpvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمودزاده: باشگاه‌ها با توجه به منابع مالی‌شان بازیکن جذب کنند