تاریخ انتشار: 1399/04/10 06:44
کد خبر: 60213

مس کرمان-مس رفسنجان؛دربی ال مسینو با چالش صعود

تیم های مس کرمان و مس رفسنجان در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته یک به مصاف یکدیگر می‌روند.
مس کرمان-مس رفسنجان؛دربی ال مسینو با چالش صعود

هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ دسته یک پس از ماه ها تعطیلی فردا با نه دیدار پیگیری می‌شود که در یکی از حساس ترین دیدار ها تیم های مس کرمان و مس رفسنجان به مصاف یکدگیر می‌روند.

مس کرمان که در این دیدار میزبان شاگردان محمد ربیعی است هم اکنون با کسب ۴۶ امتیاز در رتبه‌ی دوم جدول حضور دارد و پیروزی برابر مس رفسنجان می‌تواند شاگردان مجتبی حسینی را در راه صعود کمک کند.

مس رفسنجان که پیش از تعطیل شدن رقابت ها موفق شده بود اختلاف امتیاز قابل قبولی با سایر رقبا ایجاد کند و خود را به عنوان جدی ترین مدعی صعود معرفی کند حالا باید در حالی به مصاف مس کرمان برود که بهترین عملکرد تاریخ خود را تا این هفته از مسابقات برجای گذاشته است و این تیم از 26 مسابقه قبلی خود با کسب 15 پیروزی، 8 تساوی و 3 شکست و ثبت 53 امتیاز در صدر جدول رقابت ها قرار گرفته است.

مس رفسنجان در حالی در این فصل از رقابت های بیشترین تعداد پیروزی و کمترین تعداد باخت در بین تیم ها را برای خود بر جای گذاشته است که با 46 گل زده بهترین خط حمله لیگ یک را نیز در اختیار دارد.

دیدار رفت این دو تیم با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید.

دیدار دو تیم عصر فردا ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید باهنر و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود و این دیدار از شبکه ورزش سیما پخش مستقیم خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mo97w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصاف تدارکاتی کرمانی ها با یکدیگر!