تاریخ انتشار: 1399/04/10 07:14
کد خبر: 60211

آلومینیوم اراک-علم و ادب تبریز؛مصاف صدر نشین و قعر نشین

تیم های آلومینیوم اراک و علم و ادب تبریز در هفته بیست و هفتم به مصاف بکدیگر می‌روند.
آلومینیوم اراک-علم و ادب تبریز؛مصاف صدر نشین و قعر نشین

 درچارچوب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور ودرهفته بیست و هفتم، تیم فوتبال آلومینیوم اراک ازساعت 19:55 امروز در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک پذیرای علم و ادب تبریز خواهد بود.

این دیدار درحالی برگزارخواهد شد که تیم آلومینیوم دربازی گذشته خود در اسفند ماه سال گذشته و درهفته بیست و ششم در رفسنجان میهمان مس این شهر بود که موفق شد یک امتیاز حساس این دیدار را به اندوخته های خود اضافه کند و در آن سوی میدان تیم قعر نشین علم و ادب تبریز دربازی گذشته خود درهفته بیست و ششم در تبریز با سه گل مقابل رایکای بابل متحمل شکست شد.

آلومینیوم اراک تا به اینجای رقابت ها با 45 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم خوشه طلایی ساوه هم استانی خود در رده چهارم و علم و ادب تبریز با 10 امتیاز درجایگاه هجدهم و انتهای جدول قرار دارد.

اراکی ها که دردیدارگذشته خود مقابل مس رفسنجان یک امتیاز ارزشمند را  کسب کردند و یکی از بخت های صعود به لیگ برتر به شمار می روند،در اندیشه برد پرگل مقابل میهمان خود هستند تا تفاضل گل خود را نیز در جدول بهبود بخشند.

امادرآن سوی میدان تیمی که سرمربی ندارد با 10 امتیاز یکی از گزینه های سقوط به دسته پایین تر می باشند در صدد کسب نتیجه مقابل آلومینیوم می باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kw75a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 علی‌رغم اخبار کذب، بازیکنان شب گذشته در هتل اسکان داشته‌اند / درصدی از قرارداد بازیکنان صبح امروز پرداخت شد

بازیکنان گل ریحان البرز حاضر به تمرین نشدند!
اختصاصی/کارد به استخوان رسید؛