تاریخ انتشار: 1399/04/11 12:21
کد خبر: 60116

حاشیه های بازی مس کرمان و مس رفسنجان/ال مسینو با پروتکل بهداشتی

بازی تیم های مس کرمان و مس رفسنجان کاملا تحت تاثیر حواشی خاص خودش قرار داشت... از بازگشت دو تیم به فوتبال پس از سه ماه تعطیلات اجباری تا اولین تجربه رسمی دو تیم در یک بازی تحت پروتکل بهداشتی...
حاشیه های بازی مس کرمان و مس رفسنجان/ال مسینو با پروتکل بهداشتی

و به نقل از روابط عمومی باشگاه مس؛ این بازی فضایی کاملا متفاوت از همه بازی هایی که به طور رسمی پیش از این در ورزشگاه باهنر کرمان دیده بودیم داشت به نحوی که بسیاری از رسوم متداول فوتبال به واسطه رعایت پروتکل بهداشتی ممنوع شده بود و در عوض کلی رفتارهای جدید از رعایت موارد بهداشتی به این بازی ضمیمه شده بود.

اما مهمترین نکته حاشیه ای این بازی که به شدت در ذوق می زد سکوهای خالی از تماشاگر ورزشگاه باهنر بود که می توانست در این بازی پرشور و پرحرارت پشت تیم مس کرمان در این بازی باشد... سکویی که با بنرهایی با عکس هواداران مس پر شده بود تا جای آن ها خالی بماند.

مجتبی مقتدایی بازیکن تیم مس کرمان پیش از بازی با پیراهن شماره 70 ارشیا عباسی بازیکن مصدوم تیم فوتبال مس کرمان به زمین آمد که به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست داده است.

همچنین حسین شنانی که به دلیل فوت پدر خود چند روزی از تمرینات مس غایب بود به صلاحدید کادر فنی و دوری از مصدومیت در این بازی تحت فشار قرار نگرفت. باشگاه مس در بنری این مصیبت را به او و مهرداد آوخ بازیکن مس رفسنجان تسلیت گفت.

آقای حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس به همراه آقای اسماعیلی رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.

سختگیری بسیار زیاد از حد جهت ورود افراد به ورزشگاه سبب شده بود که حتی برخی از عوامل برگزاری بازی نیز برای ورود به ورزشگاه با مشکل روبرو شوند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6ddl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه تمرینات تیم فوتبال مس در کرمان

هواداران خشمگین حتی کری‌ها را فراموش کردند!
عجیب‌ترین تشویق ممکن در روز پُر حاشیه باهنر؛

حسینی: داور چطور پنالتی نگرفت؟
حق مسلم مس سه امتیاز بود