تاریخ انتشار: 1399/04/15 10:18
فرصت آخر فرهاد کاظمی؛
کد خبر: 59858

رویای صعود بادران به باد می‌رود؟

تیم فوتبال بادران تهران در بازی برابر مس کرمان به نوعی آخرین فرصت های خود را برای بقا در جمع مدعیان جستجو می کند و از همین رو با تمام توان برابر کرمانی ها میزبانی خواهد کرد.
رویای صعود بادران به باد می‌رود؟

تیم فوتبال بادران تهران که با هدایت فرهاد کاظمی تیم پرمهره ای برای خود در این فصل تدارک دیده بود اما با فاصله گرفتن از بالای جدول، به خوبی می داند با نتیجه نگرفتن برابر مس کرمان شانسی برای بالانشینی نخواهد داشت.

بادران همینک از 27 بازی قبلی خود با 12 برد، 5 مساوی و ده شکست و ثبت 38 گل زده و 31 گل خورده و با مجموع 41 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی است.

این تیم در 5 بازی قبلی خود دو پیروزی و سه شکست را ثبت کرده است و در بازی هفته قبل خود در انزلی با دو گل مغلوب ملوان شد.

ایمان غلامی با هشت گل زده بهترین گلزن تیم بادران محسوب می شود و کیوان امرایی و کریم اسلامی که هر دو نیز در تیم مس کرمان بازی کرده اند به ترتیب 7 و 6 گله می باشند.

فرزاد حاتمی دیگر بازیکن سابق تیم مس کرمان نیز پیراهن این تیم را در نیم فصل دوم بر تن کرده است و سه گل زده برای بادرانی ها دارد و پویا سیف پناهی نیز دیگر بازیکن نام آشنای بادران برای هواداران مس کرمان است.

از دیگر بازیکنان شاخص بادران می توان به امین آرام طبع، امیر میربزرگی، حمید علی عسگری، عرفان پورافراز و مهدی نیایشی پور اشاره کرد که تیم پر مهره ای را برای بادران در این فصل تشکیل داده بودند.

بادران پیش از میزبانی از مس در این بازی در 13 مسابقه در زمین خود به میدان رفته بود که حاصل آن 7 پیروزی، 2 مساوی و 4 شکست بوده است و 21 گل زده و 14 گل خورده حاصل بازی های خانگی این تیم بوده است.

با وجود اینکه بادران در زمین خود تحت هیچ شرایطی برای این بازی کوتاه نخواهد آمد اما در مقابل بازیکنان مس کرمان نیز برای بازپس گیری جایگاه صعود خود، نهایت تلاش را در این بازی به خرج خواهند داد تا با حداکثر امتیاز زمین مسابقه را ترک کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jxwoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس کرمان برای مصاف با بادران وارد تهران شد