تاریخ انتشار: 1399/04/28 13:36
مس رفسنجان- گل ریحان البرز؛
کد خبر: 58923

تقابل جذاب در خط حمله و دفاع/ ربیعی و منیعی تنها پیروزی میخواهند

تیم های مدعی مس رفسنجان و گل ریحان البرز در هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم می روند.
تقابل جذاب در خط حمله و دفاع/ ربیعی و منیعی تنها پیروزی میخواهند

هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور امشب با انجام 8 بازی در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود که در این میان دو تیم مس‌رفسنجان و گل‌ریحان‌البرز راس ساعت 19 در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار می‌شود .

مس رفسنجان که تا قبل از این دیدار و با کسب 57 امتیاز با 6 امتیاز اختلاف نسبت به تیم های دوم و سوم در صدر جدول قرار دارد، در هفته گذشته برابر ملوان در یک دیدار جنجالی که با اخراج دو بازیکن این تیم همراه شد و آنها به شدت از نحوه قضاوت داور و میزبانی انزلیچی ها ناراضی بودند،  شکست را پذیرا شدد تا صعود زودهنگام خود را به تاخیر بیاندازد.

اما در آن سوی میدان گل‌ریحان‌البرز و مربی جدیدش میثم منیعی توانستند با غلبه بر سپیدرود رشت سه امتیاز شیرین کسب کنند و مقداری به وضعیت خود در جدول سروسامان بدهند و کور سوامیدی برای صعود داشته باشند.

 منیعی و شاگردانش با این که باید در رفسنجان مهمان مس این شهر باشند ولی به نتیجه‌ای به غیر از پیروزی فکر نمی‌کنند چرا که تساوی و یا شکست امیدهای کم آنها برای صعود را کلا از بین می‌برد و ده‌ها اتفاق به سود آنها در چهار هفته پایانی بایستی بیفتد تا شاید  اگر بازی‌های خود را پیروز از میدان خارج شدند صعود نمایند که این اتفاق اگر چه ممکن می‌باشد ولی بسیار بعید اس، پس تنها پیروزی در این میدان آنها را امیدوار خواهد ساخت تا جمع امتیازات خود را به 49 برسانند و اگر تیم‌های بالای جدول لغزشی در چهار هفته پایانی داشته باشند ، از فرصت استفاده کرده و یکی از تیم‌های خوشبخت این فصل نام بگیرند.

مهم‌ترین تقابل دیدنی در این بازی می تواند خط حمله آتشین مس رفسنجان با 49 گل زده باشد در برابر خط دفاعی مستحکم گل ریحان البرز که با 20 گل خورده سومین تیم از نظر نظم و ساختار دفاعی و گل خورده می‌باشد.

ربیعی خوب می‌داند کلید صعود این تیم اگرچه با توجه به شرایط ایده آل مس رفسنجان شاید این بازی نباشد و فاصله آنها با دیگر تیم‌ها در حدی است که حتی شکست در این دیدار باز آنها را جدی‌ترین تیم صعود کنده بدانیم، ولی به غیر از بازی با گل ریحان، آنها چهار بازی سخت دیگر که دو تای آن در برابر مدعیان جدی صعود می‌باشد را در پیش رو دارند و تحت هیچ شرایط محمد ربیعی و شاگردانش دوست ندارند کار را به اگر و اما بکشانند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zopjb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ اعتراض به نحوه داوری‌های لیگ یک/ 5 هفته پرالتهاب در انتظار مدعیان صعود و سقوط