تاریخ انتشار: 1399/04/28 20:51
رایکا بابل 2 قشقایی شیراز 1؛
کد خبر: 58885

بازگشت دوباره شاگردان نظرمحمدی به لیگ/ اوج هیجان در انتهای جدول

رایکا بابل با پیروزی در برابر قشقایی شیراز شرایط خود را در جدول بهتر کرد.
بازگشت دوباره شاگردان نظرمحمدی به لیگ/ اوج هیجان در انتهای جدول

رایکا بابل در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در بازی مقابل قشقایی‌شیراز با کسب یک پیروزی شیرین، به لیگ بازگشت تا امیدهایش برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال هم‌چنان زنده بماند.

علی‌نظرمحمدی سرمربی رایکابابل که در بازی قبل دوباره بر روی نیمکت این تیم نشسته بود و در برابر استقلال خوزستان یک امتیاز کسب کرده بود، در دومین بازی که بر روی نیمکت این تیم نشست با کسب یک پیروزی شیرین و افزودن سه امتیاز به اندوخته‌هایش جمع امتیازهای خود را به عدد 31 رساند تا امیدهایش بیشتر از قبل برای بقا بشود.

 اگر علم و ادب تبریز را که از هفته‌ها قبل سقوطش مسجل شده بود کنار بگذاریم،حداقل 6تیم دیگر کاندیدای سقوط به لیگ دسته دوم هستند که از بین آنها تنها دو تیم سقوط خواهد کرد .
وقتی به امتیازهای تیم های پایین جدول نگاه می‌اندازیم متوجه می‌شویم که رقابت آنها بسیار سخت‌تر از بالای جدول تیم‌های مدعی برای صعود خواهد بود چرا که در انتهای جدول شرایط به طور بسیار وحشتناکی بغرنج است و معلوم نیست تا روز آخر تکلیف تیم‌های سقوط کننده چه خواهد شد در حالی که در جمع صدرنشینان حداقل تکلیف مس‌رفسنجان مشخص شده و برای دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر دو یا  سه تیم دیگر امیدهایی دارند .

قشقایی شیراز با این شکست در همان امتیاز 35 باقی ماند و رایکا بابل با این پیروزی امتیاز خود را به عدد 31 رساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mox5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ روزهای سخت در انتظار نظر محمدی/ رایکا مدعی جدی سقوط