تاریخ انتشار: 1399/04/29 19:29
پیروزی خارج از خانه رایکا؛
کد خبر: 58823

نظر محمدی نظر هواداران را جلب کرد!

تیم فوتبال رایکا بابل موفق شد در خارج از خانه مقابل قشقایی شیراز پیروز شود تا کمی از منطقه سقوط دور شود.
نظر محمدی نظر هواداران را جلب کرد!

تیم فوتبال رایکا بابل در هفته سی‌ام در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف تیم قشقایی رفت تا در یک دیدار ۶ امتیازی برای بقا تلاش کند.

علی نظر محمدی که بازگشت دوباره‌ای به این تیم داشت در دومین دیداری که روی نیمکت این تیم نشسته بود باید پس از نیروی زمینی به مصاف دیگر رقیب برای بقا می‌رفت.

بابلی ها که نیاز مبرمی به این پیروزی پس از تساوی خانگی‌مقابل استقلال خوزستان داشتند از ابتدا کار را هجومی آغاز کردند که در دقیقه ۱۲ روی یکی ارسال مهرداد حیدری مهاجم گلزن این تیم موفق شد دروازه مسلم حق شناس را باز کند تا نظرمحمدی به کسب امتیاز در این دیدار امیدوار شود.

اما در دقایق پایانی نیمه نخست مسلم حق شناس دروازه‌بان قشقایی شیراز روی یک خروج اشتباه و خطا روی مهاجم رایکا بابل با کارت قرمز مستقیم داور جریمه شد تا قشقایی ۱۰ نفره شود و رایکایی ها هم ار این‌م‌قعیت به خوبی استفاده کردند و با ضربه‌ی سعید حیدری گل دوم خود را به ثمر رساندند.

شاگردان نظر محمدی در نیمه دوم با توجه به اینکه یک یار بیشتر داشتند روی به حفظ توپ آوردند تا در دقیقه ۷۳ قشقایی صاحب یک ضربه پنالتی شد که حسین حیدری بازیکن جوان این تیم موفق شد اختلاف را به یک گل برساند تا این دیدار با همین نتیجه به پایان برسد.

علی نظر محمدی که برای دومین با گر در این فصل هدایت رایکا بابل را عهده دار شده است موفق شد در دو دیدار ۴ امتیاز کسب کند تا نظر هواداران پر شمار این تیم را جلب کند.

رایکا بابل هم اکنون با کسب ۳۱ امتیاز در رتبه‌ی پانزدهم جدول قرار دارد و هفته آینده در یک دیدار سخت باید به مصاف تیم مدعی و شکست خورده‌ی آلومینیوم اراک برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zopkn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گل ریحانی ها به فکر حفظ رکورد شکست ناپذیری!
ترس از شکست مانع از پیروزی؛