تاریخ انتشار: 1399/05/05 07:12
کد خبر: 58368

بازگشت مالک و سرمربی به داماش مهم ترین حاشیه دیدار با نیروی زمینی

بازی تیم های فوتبال داماش و نیروی زمینی تهران حاشیه هایی داشت که بازگشت و حضور اسماعیل حاجی پور مالک و مازیار ربیعی فر سرمربی داماش به این تیم را می توان از مهمترین حاشیه های این بازی عنوان کرد.
بازگشت مالک و سرمربی به داماش مهم ترین حاشیه دیدار با نیروی زمینی

تیم های فوتبال داماش گیلانیان و نیروی زمینی تهران در دیداری حساس از هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور شنبه شب در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم داماش در این بازی با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد.

این دیدار نیز همانند سایر مسابقات فوتبال لیگ های فوتبال کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر برگزار شد تا طرفداران داماش و سایر فوتبال دوستان رشتی از تماشای این بازی زیبا محروم شوند.

تیم فوتبال داماش با کوله باری از مشکلات در این دیدار مقابل تیم نیروی زمینی صف آرایی کرد چون هفته گذشته و پس از شکست این تیم برابر سپیدرود رشت و با توجه به درگیری های ایجادشده بین تعدادی از طرفداران با کادرفنی داماش، مازیار ربیعی فر از سرمربیگری این تیم کناره گیری کرد.

این امر باعث شد تا تمرینات داماشی ها در طول هفته زیرنظر محمد مختاری کاپیتان این تیم انجام شود و همچنین در این دیدار نیز گفته می شود که مختاری تیمش را هدایت کرد چون هیچ فردی به عنوان سرمربی در نیمکت داماش حضور نداشت اما در فهرستیکه از دو تیم ارایه شد، اسم مازیار ربیعی فر به عنوان سرمربی داماش ذکر شده بود.

البته ربیعی فر در این دیدار در ورزشگاه حضور داشت و از کناره های زمین ، نظاره گر این دیدار بود که در نهایت نیز تیم داماش در این بازی سخت و دشوار به پیروزی رسید تا پس از هفته ها طعم شیرین پیروزی را بچشد.

از طرف دیگر اسماعیل حاجی پور که چند ماه گذشته از مالکیت این تیم کناره گیری کرده بود، دوباره به داماش بازگشت تا در چند هفته پایانی رقابت ها همچنان این تیم را همراهی کند که بازگشت حاجی پور و حضور ربیعی فر، برای داماشی ها خوش یمن بود و این تیم توانست در این دیدار سخت و حساس ، برابر نیروی زمینی به برتری برسد.

این در حالی است که عصر امروز نیز مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان طی مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرده بود که با هماهنگی های انجام شده، اسماعیل حاجی پور و مازیار ربیعی فر به تیم داماش بازخواهند گشت که در این زمینه ، امشب و در جریان این دیدار، این امر مسجل شد اما مشخص نیست که ربیعی فر به عنوان سرمربی با داماش همکاری کند.

در نیمه دوم این دیدار تیم داماش دست به تغییرات زیادی و در دقایق پایانی نیز برای اینکه نتیجه را حفظ کند ، تعویض های پی در پی را انجام داد تا با ورود بازیکنان تازه نفس و دوندگی آنان ، از نتیجه دو بر یک خود محافظت کند که سرانجام نیز موفق به این امر شد.

با به صدا درآمدن سوت پایان بازی و پیروزی شیرین داماش برابر نیروی زمینی ، بازیکنان و سایر نیمکت نشینان تیم داماش بسیار خوشحال بودند که این شادی به طور حتم نزد محمد مختاری بیشتر بود چون کاپیتان داماشی ها در طول هفته وظیفه تمرین و آماده سازی تیمش را برعهده داشت.

اما در نقطه مقابل کادرفنی و نیمکت نشینان تیم نیروی زمینی به شدت از این شکست ناراحت بودند به خصوص امیدرضا روانخواه سرمربی جوان این تیم از نحوه بازی بازیکنان خود و همچنین نتیجه حاصله ناراضی بود.

پیش از این  بازی و تا پایان هفته سی ام رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، داماش گیلانیان با کسب ۳۳ امتیاز در مکان سیزدهم و نیروی زمینی تهران با کسب ۳۲ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی قرار داشتند که با توجه به پیروزی داماش در این دیدار، این تیم از انتهای جدول فاصله گرفت اما فاصله تیم نیروی زمینی با این شکست با تیمهای انتهای جدولی کاهش یافت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdlx6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داماش گیلان-نیروی زمینی؛مصاف همسایه ها برای آسودگی خیال از بقا

سربازان روانخواه امیدوار به بقا!
درس امید به مرد سیاه پوش؛