تاریخ انتشار: 1399/05/05 07:50
کد خبر: 58365

سرمربی تیم نود ارومیه: مقابل فجر شیراز از بازیکنان جوان استفاده کردیم

سرمربی تیم نود ارومیه گفت: مقابل تیم فجر شهید سپاسی شیراز به دلیل داشتن چندین بازیکن مصدوم و محروم، از بازیکنان جوان و ۱۷ ساله سود بردیم.
سرمربی تیم نود ارومیه: مقابل فجر شیراز از بازیکنان جوان استفاده کردیم

فرهاد فضلی، شامگاه شنبه پس از برتری تیمش مقابل فجر شهید سپاسی شیراز، بیان داشت: هر ۲ تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و به تیم فجر تبریک می‌گویم که جوانمردانه بازی کردند.

وی افزود: پس از به ثمر رساندن گل، بازیکنان ما برای حفظ آن عقب نشینی کردند و ما به دنبال ضد حمله بودیم.

فضلی بیان کرد: بازیکنان ما خطاهای موردی انجام دادند و همین امر موجب شد تیم فجر به ارسال توپ‌های بلند روی آورد که مدافعان ما خوب کار کردند.

سرمربی تیم نودو ارومیه ادامه داد: امیدواریم که تا پایان بازی‌ها که سه دیدار باقی مانده، بازیکنان مصدوم ما به جمع تیم بازگردند تا همچنان به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر باقی بمانیم.

تیم نود ارومیه در هفته سی و یکم لیگ دسته یک جام آزادگان، شامگاه شنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه یک برصفر فجر شهید سپاسی شیراز را شکست داد.

تیم نود ارومیه با ۵۲ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی است و فجر شهید سپاسی شیراز هم با این شکست با ۳۹ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر را دریافت خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q79w8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیاتلو: نود بدون من هم به لیگ برتر صعود میکند
استعفاهایم حرفه‌ای نبود ولی پشیمان نیستم؛

تمرینات شاگردان بیاتلو شروع نشده، تعطیل شد!
بحران کرونایی در اردوی ۹۰ اورمیه؛