تاریخ انتشار: 1399/05/06 11:21
کد خبر: 58275

ناکام بزرگ لیگ از اترک جدا شد / سروری سرمربی جدید خراسانی ها!

فیروز کریمی به دلیل شیوع ویروس کرونا در تمرینات اترک بجنورد حاضر نشد تا به صورت غیر رسمی از تیم جدا شود.
ناکام بزرگ لیگ از اترک جدا شد / سروری سرمربی جدید خراسانی ها!

با شروع فصل نقل و انتقالات لیگ دسته دوم مدیران تیم اترک خراسان شمالی سکان هدایت خود را به دست فیروز کریمی سپردند، کریمی نیز در نقل و انتقالات بازیکنان زیادی جذب کرد تا هواداران فوتبال در استان خراسان شمالی به آینده تیم خود امیدوار شوند.

 پس از آغاز لیگ کریمی قول صعود به هواداران خراسانی داد، اما با گذشت چند هفته از رقابت ها این مربی نتوانست نتایج مطلوبی کسب کند و مورد انتقاد اهالی فوتبال خراسان شمالی قرار گرفت، کریمی پس از اعتراض های فراوان هواداران در مصاحبه‌ای دیگر وعده بالانشینی در جدول را داد که در این امر نیز ناکام بوده است.

با توجه به سر و صدای زیاد نماینده خراسان شمالی در فصل نقل و انتقالات و حمایت از فیروز کریمی این مربی نتوانست انتظارات را برآورده کند تا شاید این مربی باتجربه را ناکام بزرگ لیگ دسته دوم خواند، اترک بجنورد هم اکنون با کسب ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم لیگ دسته دوم قرار دارد.

پس از تعطیلی چند ماهه مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا تمرینات اترک از چند روز قبل آغاز شده است، از بجنورد شنیده می‌شود فیروز کریمی در تمرینات اترک حاضر نشده است تا به صورت غیر رسمی از این تیم جدا شده باشد.

با شروع دور جدید تمرینات حسن سروی بازیکن سابق استقلال اهواز و ابومسلم مشهد مسئولیت فنی تیم را بدست گرفته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/486j6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خادمی : عملکرد داور در همدان مناسب بوده است/دیدار با کاسپین سخت ترین بازی لیگ است