تاریخ انتشار: 1399/05/13 07:05
کد خبر: 57848

عاشوری: تمام هدف ما رسیدن به رتبه دوم جدول است

سرمربی خوشه طلایی ساوه گفت: با پیروزی در این دیدار همچنان امیدوار به صعود به رقابت های لیگ برتر باقی ماندیم و برای صعود همچنان می جنگیم.
عاشوری: تمام هدف ما رسیدن به رتبه دوم جدول است

محسن عاشوری یکشنبه شب پس از پایان بازی تیم های سپیدرود و خوشه طلایی ساوه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: تمام هدف ما کسب نتایج مطلوب در سه بازی باقی مانده و رسیدن به رتبه دوم جدول است تا به رقابت های لیگ برتر صعود کنیم که در این راستا تمام توان و تلاش خود را انجام خواهیم داد تا علاوه بر کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول جواز حضور به رقابت های لیگ برتر را نیز بدست بیاوریم.

وی افزود: البته با توجه به پیروزی تیم های صدر جدولی همچنان در رتبه چهارم جدول باقی ماندیم و برای اینکه بتوانیم شانس صعود خود را افزایش دهیم به سایر رقبای خود فکر نکرده و بر روی بازی خود متمرکز شده تا بتوانیم با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنیم.

سرمربی خوشه طلایی ساوه به دیدار تیمش برابر سپیدرود نیز اشاره کرد و گفت : در این دیدار نیز چهار تا پنج بازیکن خود را همراه نداشتیم اما خوشبختانه توانستیم از فرصت ها به خوبی استفاده کنیم و به یک پیروزی ارشمند خارج از خانه دست یابیم.

عاشوری خاطرنشان کرد: به هرحال تمام هدف ما صعود به لیگ برتر است اما اگر در پایان نتوانیم به رقابت های لیگ برتر صعود کنیم، باید دید که مسئولان و مدیران باشگاه خوشه طلایی چه تصمیمی برای سال آینده می گیرند.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و خوشه طلایی ساوه یکشنبه شب در هفته سی و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم خوشه طلایی با نتیجه چهار بر صفر حریف خود را شکست داد.

پیش از این بازی و تا پایان هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، خوشه طلایی ساوه با کسب ۵۳ امتیاز در مکان چهارم و سپیدرود رشت با ۳۰ امتیاز در مکان هفدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ddgo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عاشوری:برای صعود به لیگ برتر بازیکنانم را تحت فشار نمی‌گذارم