تاریخ انتشار: 1399/05/17 18:23
مس کرمان- آلومینیوم اراک
کد خبر: 57560

اوج هیجان در کرمان/ معادلات پیچیده در مهم‌ترین بازی فصل لیگ دسته اول

اوج هیجان در هفته سی و سوم رقابت های لیگ دسته اول بین تیم‌های آلومینیوم اراک و مس رمان خواهد بود.
اوج هیجان در کرمان/ معادلات پیچیده در مهم‌ترین بازی فصل لیگ دسته اول

اوج هیجان رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در هفته سی وسوم و بازی بین تیم‌های مس‌کرمان و آلومینیوم اراک خواهد بود که شنبه شب راس ساعت 20 در ورزشگاه شهدای کرمان انجام خواهد گرفت.

این دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که مس کرمان با کسب 60 امتیاز در رده دوم جدول بعد از تیم صعود کرده مس رفسنجان قرار دارد و آلومینیوم اراک با 57 امتیاز و جایگاه سوم در تعقیب او قرار دارد و این بازی می‌تواند اوج هیجان بوده و تکلیف دومین تیم صعود کننده را مشخص نماید.

شاگردان مجتبی حسینی اگر در این بازی حتی اگر بتوانند یک امتیاز کسب نمایند شاید از الان آنها را دومین تیم راه یافته به لیگ برتر دانست چرا که آنها در هفته پایانی برابر علم و ادب تبریز به میدان خواهند رفت که بعید است نتوانند از آن بازی با پیروزی زمین را ترک کنند در حالی که اگر حتی با یک امتیاز هم راهی لیگ برتر خواهند شد مگر این که خوشه طلایی ساوه دو بازی خود را با پیروزی به پایان برساند و با توجه به دو تساوی مس کرمان، این خوشه طلایی ساوه خواهد بود که راهی لیگ برتر می‌شود.

 آلومینیوم اراک حتی اگر در این بازی پیروز میدان باشد جمع امتیازاتش به 60 می‌رسد و برابر با مس کرمان خواهد بود و همه چیز به دیدار پایانی کشیده خواهد شد که شاگردان خطیبی باید به مصاف داماش گیلان بروند و مس کرمان در مصاف با علم و ادب تبریز قرار خواهد گرفت و تنها به فکر گل‌های زده بیشتر خواهند بود.

مهم‌ترین نکته در این بازی درآنجا است که تفاضل گل آلومینیوم 18است و مس کرمان 17 یعنی اگر خطیبی و شاگردانش با اختلاف  حتی یک گل پیروز شوند، تفاضل گل آنها تا قبل از هفته پایانی 19 خواهد شد و مس کرمان 16 و این یعنی سه گل جلو هستند و کار برای مس کرمان بسیار سخت خواهد شد چرا که آنها باید در تبریز به مصاف علم و ادب بروند در حالی که آلومینیوم در خانه‌اش میزبان داماش خواهد بود.

 البته ناگفته پیداست در صورت پیروزی آلومینیوم اراک برابر مس‌کرمان و اگر در هفته پایانی آلومینیوم و مس کرمان برابر حریفان خود شکست یا تساوی داشته باشند، در صورتی که خوشه طلایی دو بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته باشد، این تیم راهی لیگ برتر خواهد شد تا پیچیدگی های جدول لیگ یک را در هفته های پایانی بیشتر متوجه شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lryq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ بهترین تیم در نیم فصل دوم لیگ یک/ عجیب ولی واقعی!