تاریخ انتشار: 1399/05/20 09:51
هتریک بازیکن بدشانس در عدم صعود؛
کد خبر: 57444

ناکامی های هافبک جوان سه ساله شد+عکس

مهران امیری هافبک تیم مس کرمان برای سومین سال متوالی شانس‌کمی برای صعود به لیگ برتر دارد.
ناکامی های هافبک جوان سه ساله شد+عکس

مهران امیری هافبک کنونی تیم مس کرمان شب گذشته هم در برابر آلومینیوم اراک در ترکیب اصلی این تیم حضور داشت و شاهد باخت بد موقع تیمش بود تا بازهم امیری در هفته های پایانی دچار ناکامی شود،هر چند مس کرمان همچنان امیدوار به صعود است اما کار برای صعود به اما و اکر کشیده شده است.

101

 مهران امیری در این ۳ فصل ابتدا به همراه تیم خونه به خونه بابل در لیگ دسته یک حضور داشت و همراه این تیم تا هفته های پایانی در منطقه صعود قرار داشت اما در هفته آخر از  صعود جا ماند.

امیری فصل بعد در گل ریحان البرز حاضر شد و شاگرد حسینی هم بود تا همراه با این تیم رویای صعود به لیگ برتر را عملی کند،امیری در گل ریحان در منطقه صعود قرار داشت و در هفته پایانیدر یک‌ مصاف ساده باید به مصاف شهرداری تبریز می‌رفتند تا حکم صعود خود را دریافت کنند اما شاگردان حسینی در عین ناباوری در این دیدار موفق به پیروزی نشدند تا بازهم امیری در صعود ناکام باشد.

100

اما مهران امیری برای اینکه به همه ثابت کند او بد شانس نیست دراین فصل هم شاگرد مجتبی حسینی شد تا با مس کرمان راهی لیگ برتر شود،امیری که در این فصل در خط هافبک نارنجی پوشان قرار داشت موفق شد تا حد زیادی خیالش از صعود راحت شود تا اینکه شب گذشته در دیداری تعیین کننده مقابل آلومینیوم اراک شکست بخورند و بازهم مهران امیری برای سومین سال بد اقبالی خود را نشان داد.

102


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wdkp5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس کرمان-سپیدرود رشت:بکش تا زنده بمانی/جنگ صعود و بقا