تاریخ انتشار: 1399/05/20 12:41
کد خبر: 57438

هوادار و عنایتی؛ مدعیانی که دیر شروع کردند!

یکی از تیم‌های که دیر تلاش خود را برای لیگ برتری شدن آغاز کرد، هوادار تهران بود که از رسیدن به این مهم بازماند اما کارنامه‌ای درخشان از خود را به ثبت رساند.
 هوادار و عنایتی؛ مدعیانی که دیر شروع کردند!

شروع لیگ یک امسال را با نام سرخ‌پوشان پاکدشت و با هدایت علی نیکبخت داشتند اما نتایج ضعیف و مشکلات مدیریتی باعث شد تا نیکبخت از جمع پاکدشتی‌ها جدا شود و پس از دو هفته سردرگمی، رضا عنایتی در قامت مالک-سرمربی هدایت این تیم را برعهده بگیرد؛ عنایتی از بدو ورود به این تیم تلاش کرد تا نام آن را دستخوش تغییر کند و سرانجام پس از چند هفته سرخپوشان پاکدشت به هوادار تغییر کرد.

شروع کار عنایتی در هوادار، با تساوی مقابل ملوان که آن‌ها را به رده یازدهم جدول رساند؛ نتایج فوق‌العاده این سرمربی جوان که در دو تجربه قبلی خود در سیاه جامگان و قشقایی روزهای خوبی را سپری نکرده بود، با پیروزی مقابل داماش گیلان استارت خورد و سه تیم مدعی گل ریحان، مس کرمان و مس رفسنجان را متوقف کرد.

سپس دو پیروزی متوالی مقابل بادران و فجرسپاسی باعث شد تا نرم نرمک یک چهره مدعی از تیم عنایتی ساخته شود و آن‌ها فاصله خود با تیم های بالای جدولی را کاهش دهند؛ توقف نود ارومیه مدعی در ارومیه دیگر کار بزرگ شاگردان عنایتی بود که انجام گرفت.

آن‌ها لیگ را پس از شروع دوباره و تعطیلات طولانی مدت با پیروزی مقابل سپیدرود آغاز کردند و سپس مقابل استقلال خوزستان اولین شکست دوران مربیگری عنایتی در هوادار پس از 9 بازی بدون شکست به ثبت رسید؛ اما این شکست آغاز دوباره نتایج رویایی هوادار بود و آن‌ها توانستند پنج پیروزی متوالی را به دست آورند تا جایگاه هفتم جدول را تصاحب کنند و تساوی دیروز برابر آرمان گهر باعث شد تا آن‌ها به رده ششم جدول برسند.

پیروزی در دیدار پایانی مقابل خوشه طلایی ساوه می‌تواند شاگردان رضا عنایتی را به جایگاه پنجم جدول برسد تا آن‌ها رشدی هفت پله‌ای از زمان حضور عنایتی داشته باشند؛ اتفاقی که نتایج هوادار نشان می‌دهد اگر زودتر رخ می‌داد می‌توانست لیگ برتری شدن آن‌ها رقم بزند اما شرایط و نتایج بد ابتدای فصل سرخ‌پوشان پاکدشت باعث شد تا تیم تازه متولد شده هوادار از صعود به لیگ برتر بازماند. هر چند که نباید نتایج فوق العاده و درخشان عنایتی را در ماه‌های اخیر با این تیم نادیده گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqpdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضا عنایتی به شاگردانش یک روز استراحت داد